Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LAMP/MAMP Udviklere søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er en gruppe serieiværksættere som står overfor at skulle søsætte vores næste projekt.

Der er tale om en resposiv handelsplatform som vi har brugt de seneste 3 måneder på at forme et koncept omkring, i denne forbindelse søger vi udviklere der har mod og lyst til at være deltagende i dette.

Konkret søger vi udviklere der er dygtige i LAMP (Linux, Apache, MySQL og PHP) eller MAMP (Mac OS X, Apache, MySQL og PHP) helst LAMP.

Har du mod på at tage med på denne spændende rejse så kontakt mig gerne snarest mulig på 61241728 eller her på Amino.

Mvh

Jonas Grandal

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 15:22

Hvorfor har det betydning hvilken platform programmøren udvikler på? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 15:51

MAMP og LAMP har ikke RIGTIGT noget med udvikling at gøre, det er begge lokale Apache servere - Apache understøtter rigtigt nok både PHP og MySQL!

MAMP og LAMP er ikke den platform man udvikler på (platformen er feks en platform bygget af PHP & MySQL) - MAMP og LAMP bruges som del af et udviklings miljø, så man kan udvikle lokalt (læs igen: det er et lokalt server miljø)...  

Jeg bruger både MAMP og LAMP til alt jeg udvikler, og har også givet indput over årene til Appache projektet... men de kompetencer du efterspørger giver ikke meget mening! Alle programmører kan finde ud af at stå for driften af en LAMP eller MAMP server, hvis de bruger 10 minutter på at sætte sig ind i dem...
Alle kan self ogå bruge Linux eller OSX! :-) 

Dit projekt lyder mere som om i søger en backend udvikler, der er ekspert i php og MySQL database struktur?!

Mvh
Dennis O. Madsen

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)