Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammenligningssider - Why?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Dvs. det er en dårlig business at vise dine priser, derfor er det jeg siger der ikke nødvendigvis er et incitament til at tage et nyt og konkurrence dygtigt site ind i folden

Det viser hvor ubrugelige sådanne "sammenligningssider" i virkeligheden er. ( i hvertfald ifht. forbrugeren)

Boykot skidtet og brug pengene på optimering af din egen side/ adwords 

 

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er du også kommet med på listen her:

Det er ikke en decideret sammenligning, men en liste over danske hosts. Som sagt synes jeg stadig det vil være relevant med mere detaljeret information om hvorfor I er hurtigere. Jeg ser frem til eventuelt test.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Kim Fredtoft:
Som sagt synes jeg stadig det vil være relevant med mere detaljeret information om hvorfor I er hurtigere. Jeg ser frem til eventuelt test.

Jeg ville hjertens gerne kunne lave og vise en sammenligning mod samtlige andre Danske hosting udbydere, men det ville jo kræve at jeg købte et hotel hos samtlige af dem, for at jeg kunne lave en fyldestgørende test, det har jeg ingen planer om at gøre for nuværende.

Jeg har fint "bevis" for at de servere jeg tilbyder rent faktisk ER op til 4 gange hurtigere i frontend med vores Supercache plugin installeret og endnu hurtigere på ting der ikke normalt vil blive lavet cache af med almindelige cache plugins (f.eks. backend, kurven etc.), hvis man aktiverer vores HHVM.

PS. Jeg vil gerne gøre opmærksom på at jeg ikke har givet dig 1 stjerne for dit indlæg.

//Kim

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ville jeg også have fundet lidt urimeligt Smile

Jeg ser om jeg kan nappe et webhotel i næste uge og måske lave en test. No promises.

Jeg vil ved samme lejlighed videregive en overvejelse om en mellemløsning mellem. Freja og Sif. Jeg refererede til dig i en samtale om danske webhosts til en arbejdslørdag i går. Et par af de tilstedeværende valgte det fra fordi der ikke var mulighed for add-on domains til Freja, og Sif var for dyrt. Måske det var en ide med en Freja+ som var præcis som Freja, men med 2-3 add-on domains og til en pris på 12-20 kroner pr. måned.

Det er i øvrigt også hvad jeg selv ville lede efter.

God vind.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim Fredtoft

Jeg lavede lige en meget hurtig test med http://tools.pingdom.com/fpt/ bare for lige at se hvordan det overall så ud med WPhosting og en anden Dansk udbyder og deres "professionelle/erhvervs hotel (som er ca. 10 gange dyrere end WPhosting test modellen)

Der er intet cache "externt" cache installeret på nogen af hotellerne, heller ingen andre plugins eller noget, det er de rene bare hoteller, med hvad hotellerne nu kan tilbyde og en ren Wordpress på begge test hotellerne, jeg syntes da at vi klarer den test ret godt.

Man kan så grave ned i en masse forskellige andre test ting, lave "burn in" test og den slags ting, det har jeg desværre ikke tid til lige nu.

Men husk på at "konkurrentens" test hotel er knap 10 gange så dyrt som vores test hotel, og alligevel vinder vi i denne meget hurtige simple test, med vores absolut billigste hotel til kun 7,95 Kr. ex. moms

WPhosting: 

Performance grade: 93/100

"Konkurrenten": 

Performance grade: 77/100

//Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Kim Fredtoft:
Måske det var en ide med en Freja+ som var præcis som Freja, men med 2-3 add-on domains og til en pris på 12-20 kroner pr. måned.

Køb 2 eller 3 Freja hoteller, de koster under en 10'er stykket :) og endnu mindre hvis du bruger vores 20% rabatkode "sommerrabat"

//Kim

Fra København
Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Freelance Office & IT Assistent Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man så lægge dem sammen til pakken Sif den dag man overskrider 3-4 Freja hoteller?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Det kan du i bund og grund godt ja, du opgraderer bare det ene Freja hotel og flytter de andre over på Sif hotellet og nedlægger de resterende Freja hoteller, så det kan du i bund og grund godt gøre :)

Mig bekendt kan man heller ikke bare + en masse små hoteller hos andre udbydere, til et af deres større hoteller, det hedder opgradering til næste pakke hos WPhosting, helst som hos vores konkollegaer i branchen.

//Kim

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)