Godmorgen Amino'er! Jeg skal have indkøbt puder og pudetilbehør - nogle af jer der kender til leverandører, gerne i Kina eller andre lande. Jeg har kigget inde på alibaba.com, men jeg syntes det hele er meget forvirrende og jeg ved ikke hvem der er gode og så videre, så hvis i kendte en, eller selv er leverandører af puder og tilbehør såsom: Kvalitets puder med fyld af Gåsedun, i forskellige størrelser Memoryfoam puder af høj kvalitet, i forskellige størrelser Pudetilbehør, såsom - pudebetræk med forskelligt tryk, ægte silke og generelle hvide betræk Så skriv endelig til mig :) Tak på forhånd. |
Hey.
Uden at det skal lyde for selvpromoverende, så kan du tage at ringe til mig.
Jeg arbejder på den Sydkoreanske ambassade og har en omfattende portfolio af Koreanske producenter, der hungrer efter at komme i kontakt med erhvervsfolk som dig selv.
Vi kan skræddersyg din efterspørgsel, så de udbud der kommer, i højere grad matcher end det noget flygtige Alibaba. På den måde vil jeg også kunne assistere dig med oversættelse og korrespondancen frem og tilbage :) (Det naturligvis omkostningsfrit for dig, det er den Koreanske stat der hæfter)
+45 3347 7228
hs@kotra.dk