Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn på virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg bliver færdig som elinstallatør her til slut 2015, og vil i den forbindelse starte mit eget lille firma ved siden at et andet job som skal sikre at terminer og diverse kan betales inden jeg forhåbentlig kan leve af det senere hen.

Jeg har været vidt omkring hvad jeg skal navngivne min egen virksomhed, og hver gang jeg finder på noget som jeg synes jeg kan bruge finder jeg et andet der hedder noget af det samme, eller måske "El-Service" i stedet for bare "El" som jeg ville kalde mig efterfølgende efter et andet fornavn.

Mit egentlige spørgsmål går på om det navn man kander sit firma skal afspejle mig som person, eller er det lige meget i sidste ende, fordi fremtidige kunder lærer firmanavnet at kende alligevel?

Mange hilsner Simon

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

DaxxZ:

Hej Alle.

Jeg bliver færdig som elinstallatør her til slut 2015, og vil i den forbindelse starte mit eget lille firma ved siden at et andet job som skal sikre at terminer og diverse kan betales inden jeg forhåbentlig kan leve af det senere hen.

Jeg har været vidt omkring hvad jeg skal navngivne min egen virksomhed, og hver gang jeg finder på noget som jeg synes jeg kan bruge finder jeg et andet der hedder noget af det samme, eller måske "El-Service" i stedet for bare "El" som jeg ville kalde mig efterfølgende efter et andet fornavn.

Mit egentlige spørgsmål går på om det navn man kander sit firma skal afspejle mig som person, eller er det lige meget i sidste ende, fordi fremtidige kunder lærer firmanavnet at kende alligevel?

Mange hilsner Simon

Dit navn skal afspejle din positionerings strategi! 
Det vil sige den strategi du regner med at konkurrere med dine konkurrenter på. 

Hvis dit personlige navn er inkluderet i den strategi, så giver det mening at bruge dit personlige navn, ellers så gør det ikke. 

Beklager det vage svar, men hvis du egentligt forstår det jeg skriver, så vil du også forstå hvorfor ingen helt kan svare dig på det du spørger om. 

Har du kikket på nogle af de andre navne tråde? ... jeg brugte lidt tid på at skrive et langt indlæg, der måske kan hjælpe dig lidt :-) 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)