Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal / må jeg gøre

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har lavet en skriftlig aftale omkring bytning af biler med et andet firma.

Det hele står på skrift og med begges underskrifter.

Ved bytning af bilerne står der skrevet at vi skal modtager 20.000 kontant ved siden af.

Nu viser det sig at de ikke kan betale de 20.000 - 

Men de har til gengæld solgt bilen videre samme dag som de hentede den hos os - og så står deres CVR nr. på og vores CVR nr. står der også på endnu og vores mobilnr. - vi så selv bilen i dag - det er stadigvæk ikke fjernet.

Nu vil jeg så gerne vide hvad jeg skal / må gøre.

Hvis vi ikke finder en løsning på de 20.000 - må vi så godt hente den bil på lovlig vis og i forhold til vores CVR nr. der stadigvæk står på bilen, det rammer ikke os - men vi ved at chaufføren som kører den bil ikke har den pæneste kørsel så det bliver sat i forbindelse med vores firma (for det er tydeligere end de andres) da det stadigvæk står på bilen samt vores mobil nr.

Jeg skal ikke udføre noget selvtægt - så derfor søger jeg et råd herfra så det kan ske noget legalt.

Rie Big Smile

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må givet ikke hente den selv   det vil være selvtægt  den er jo solgt - og måske tilmed så solgt videre og den der har købt den ejer den jo så. Jeg tvivler på at politiet tager sådan en sag, men du kan jo ringe og høre om de kan gøre noget ved, at han futter rundt med dit CVR nr på, men jeg tror det er en civil sag. Har I sørget for omregistrering og checket er ikke er gæld i den bil i har overtaget osv - eller skal det jo på plads

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så der er ikke noget med at hvis man ikke overholder betalingen så kan man få bilen tilbage ligesom en bilforhandler - ok.

En detalje som jeg ikke helt fik uddybet var - at ham der har købt bilen af dem som købte den af os - ikke har noget cvr. nr. så derfor kører han med CVR nr. på dem der købte den af os - han afdrager - men han har bilen i deres CVR nr. (og det vil være sådan i lang tid vil jeg tro) og det var derfor jeg vil mene at vi så stadigvæk kunne have ret til at få den tilbage, da den står i første købers navn som ejer.

Men bare i orden - tak for oplysningen.

Hilsen Rie

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)