Jeg skriver for at få jeres gode råd. Kan fortælle jeg er iværksætter/selvstændig på snart 2. år på fuld tid. Jeg har en produktion inden for fødevare, en produktion på den måde vi skaffer selv råvarene, arbejder videre med dem og sælger til sidst. Forretningen går den rigtig vej, med penge på kontoen. Produktet kan på denne måde ikke købes af andre i Danmark. Alt investering i firmaet, er sket som der er kommet penge ind til, helt nede på det plan, vi laver først folder når pengene er der til det, sendte det først år ud i gamle vin kasser jeg hentede i Super Best osv.. Har fået lidt hjælp fra Kbh Væksthus og haft en viden kupon. Lige nu er forretningen et sted hvor den enten skal det blive ved med at være lille og enkeltmands firma eller også skal der penge i så den kan vokse. Forretningen tilbyder et produkt som gør der også er gode muligheder for for salg i udlandet. Jeg er bare rigtig meget i tvivl om jeg skal finde investere eller hvad der vil være den rigtige løsning. Tanken skræmmer mig ret meget, da jeg er bange for at miste alt min energi hvis jeg bliver låst fast. Samtidig med vil det være godt for forretningen ( og mig) hvis der er en partner eller lig, som ved lidt om salg, salg i udlandet, i og drive forretning eller lig.. ting som nok ikke er min stærkeste side, og der med gøre forretningen stærkere sammen. Hvilke råd kan i give mig? Findes der midler man kan søge til en virksomhed der er flere år gammel? Tak fordi i har taget jer tid til at læse min besked. |
Hejsa,
Noget for noget, man kan ikke vækste uden midler.
Prøv banken, hvis de kan få lidt sikkerhed, så ved man aldrig.....
Jeg kender nogle folk der har penge og de behøver ikke, at overtage dit firma 100%, men du vil nok ikke undgå en bestyrelsesforman der bestemmer meget, men også giver meget.
Hvis du vil have kontakt til dem send en mail til mig på cw@nordmet.pl
Mange Hilsener Christian