Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik og gode råd modtages med kyshånd :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er ved at lægge sidste hånd (næstsidste måske nærmere) på Nem-IT.com, der tilbyder IT-support til private og erhverv.  

Jeg kunne godt bruge lidt input til, hvad der evt. mangler, for at det virker som en troværdig side. 

Det næste på programmet er at få lagt guides på forsiden (måske video) til hvordan man installerer og benytter TeamViewer, Skype og Hangouts til at modtage supporten. 

Er der andet I synes der mangler - noget der kan gøres bedre?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Freelance Office & IT Assistent Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget billige minutterpriser du tilbyder. Noget som jeg godt vil benytte, næste gang jeg har brug for support :)

Dog synes jeg at på mobile site trækker noget ned. Der skal roll en del ned før man (mener man) har læst dine budskaber, hvilke kan risikere at skræme mulige kunder væk af rent dovenskab

Jeg vil foreslog at blandet andet gøre grafikerne på mobile site noget mindre så man har en bedre overblik over site på sin smartphone

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian, 

Tusind tak for input - og for ordren. ;)

Du har ret i, at det godt kan komprimeres en del - det vil jeg få kigget på. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Fin landingsside egentlig. Kan godt lide, i bruger Divi themet. Efter lige at have scrollet lidt vendte jeg tilbage til jeres logo, som skiller sig lidt ud. Der er noget over det, som er lidt anderledes end stilen i themet. Men igen, jeg skal ikke komme for godt i gang, som man kan se på mit eget site om træning og fitness.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben,

Er smaskforelsket i Divi Theme. Kommer nok ikke til at bruge andet i lang tid. :)

Jeg er selv meget i tvivl om logo. Det er godt nok lavet på 10 minutter, men i første omgang var jeg ret tilfreds.

Men jeg tror, jeg ved, hvad du mener: det er lidt oldschool i forhold til sidens design - eller?

Jeg har dog en forventning om, at den primære målgruppe vil være private i 50+ segmentet, uden at jeg har noget at have det i.

Og derfor kan jeg godt lide, at der er lidt oldschool-teknik over det, men det kan godt være, at det bliver en om'er på et tidspunkt. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)