Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hvis inderne hugger ideen???

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Damn - og mit lange svar gik tabt i "Internet-æteren" på vej til Amino:

Kort gentagelse:
Ups - Mikkel/Martin - navneforvirring - sorry.

Mikkel:

Jeg er enig i dit tilbud til Martin: Gå aldrig med lavtlønslande selv når du er "amatør" med crossborder-samarbejde. Søg hjælp fra erfarne folk.

MvHAS

"People can learn to recognize and take advantage of opportunities others don't think exist" --Michael Dell

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:08

Jeg har prøvet at outsource projekter og det har kun kunnet betale sig for os de gange hvor vi har haft store (100.000kr+ projekter) og der mener jeg at den dårligere kvalitet vi fik ud af det ikke blev opvejet af besparelsen, men snakker vi udelukkende pris kan det hvis du får et tilbud på 100.000kr herhjemme betale sig at kigge til udlandet. Men du skal stadig have en dansk projektleder/torvholder til at holde styr på dem dernede :)

Men det kan kan jeg se vi er enige om så ingen grund til at køre mere i det :)

Fra Kastrup
Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:32
Tak for jeres indspark. Jeg har besluttet at gå efter middelvejen. Jeg laver den første fungerende version (prototype) selv, dels fordi det sjove er at lave motoren i projektet, og dels fordi jeg derved får bedre styr på hvad jeg præcis ønsker af sitet. Desuden er der den fordel at jeg har noget at vise frem hvis jeg skulle finde det nødvendigt eller fordelagtigt at få nogle investorer med. Hilsen Martin
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)