Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej nogen der har erfaring med outsourcing til udlandet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nogen der har erfaring med outsourcing til udlandet  har spurgt på blandt andet ung  i værk men folk ser mere ud som om de vil svine hinanden til. Så spørger herinde. 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Outsourcing er en religionskrig. 

1000 vis af Danske virksomheder outsourcer med stor sucess mens andre har store problemer, ofte fordi de ikke ved hvad de vil have lavet og derfor springer frem og tilbage uden en klar strategi. 

Man skal være "moden" hvis man skal outsource, ikke bare som virksomhed men også som menneske. Uden for Danmark tænker folk anderledes og det skal man kunne accepterer. 

Kan man det så kan man spare penge og ofte få tingene gjort hurtigere end i Danmark. Sidst, men ikke mindst i disse opgangs tider, så kan man ved hjælp af outsourcing få fat i resourcer som ellers er svære at finde i Danmark til priser man har råd til at betale. 

Mit råd vil være at du prøver dig frem med et lille projekt og ser hvordan det går. 

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg laver en masse outsourcing her i Filippinerne. hvor jeg har et firma som finder Virtual Assistants to folk over hele verden. 

Det er f.eks. til general admin og lignende, grafisk design, web udvikling og lignende. 

Hvis det handler om større udviklings projekter er Peter oven over en rigtig god mulighed ;)

Hvis du har lyst til en snak er du velkommen til at tilføje mig til skype, "MadsSingers"

Mvh

Mads

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)