Geniale forklaringer på NM - dem skal jeg huske. Til Brian:
Er du en person, der ser udfordringer som en mulighed eller som en begrænsning...!?
Er glasset halvt tomt eller halvt fuld af vand...!?
OPPERTUNITYISNOWHERE
Læser du, at der står: Oppertunity is nowhere eller Oppertunity is now here...!?
Er du pessimist eller optimist...!?
Personrelateret Marketing <=> Mund-til-øre Marketing
Med "Netværks-Markedsføring" bliver repræsentant-netværket betalt af firmaet for at markedsføre firmaets produkter - i stedet for at bruge kundernes penge på dyre reklamer i TV, radio, aviser, blade m.m.
Pyramidespil, som fejlagtigt kalder sig selv for Multi-Level-Marketing, har som regel ingen produkter at markedsføre - dvs. KUN Multi-Level - INTET Marketing.
Og man tjener IKKE penge på bekostning af andre - men SAMMEN med andre repræsentanter, som arbejder i Teams - heraf navnet Team Marketing.
Og man tjener heller IKKE penge på bekostning af kunderne - men i SAMARBEJDE med kunderne, som får billigere og/eller bedre kvalitetsprodukter med op til 90 dages fuld fortrydelsesret på den tomme emballage.
Tro mig - hvis kunderne ikke kan lide produktet og/eller ikke synes, at de får nok for pengene - jamen så køber de katme ikke af dig igen - så dette forhold regulerer fuldstændig sig selv.
Det er intet at være flov over - DU er den talende reklamesøjle - så længe du åbner munden, er forretningen åben - det gælder om at få din vare eksponeret mest muligt.
Og mund-til-øre markedsføring er den billigste og mest effektive form for markedsføring i verdenen - punktum.
"Network Marketing is a numbers game".
"What you lack in talent - you must make up in numbers".
|
Dato: 2/21/2006 1:43:39 AM Forfatter: KrabsenTil Brian:Er du en person, der ser udfordringer som en mulighed eller som en begrænsning...!?Er glasset halvt tomt eller halvt fuld af vand...!?OPPERTUNITYISNOWHERELæser du, at der står: Oppertunity is nowhere eller Oppertunity is now here...!?Er du pessimist eller optimist...!?
Hej
Jeg ser udfordringer, som gode muligheder i min dagligdag...
Og jeg er realistisk! og primært optimist... Men man kan ikke stille det så entydigt op, som du vil have mig til.
Jeg arbejder også med handel, men nyder nu at finde både produkter og kunderne og har ikke behovet for at det skal være så nemt som muligt!
/Brian