Hej Håber at kunne få lidt hjælp herinde. Jeg har søgt nyt job i de sidste par år men uden held. Jeg får som regel den samme afvisning, at jeg mangler erfaring indenfor kørende salg. Og ja, det mangler jeg men de sidste 13 år har jeg arbejdet som salgsassistent i den samme butik. Jeg er gået fra lærling - udlært - butiksbestyrer - butikschef men får det samme afslag gang på gang. Mit spørgsmål lyder på om nyansættelser af sælgere kun går til folk med erfaring eller findes der områder hvor er mulighed for større succes med at komme igang som kørende sælger? Jeg ser frem til råd, tips og tricks til at komme et skridt videre. På forhånd tak /Martin |
Nu skriver du ikke hvor du kommer fra i DK - og hvilket slags kørende sælger du søger ?
Men eller er firmaet Berner kendt for at give chance til folk uden den store erfaring ( tjek hos jobindex)
Og nu ved jeg ikke hvor mange jobs du har søgt, måske handler det mere om din ansøgning - den skal jo være skarp specielt som sælger, f.eks. en liste med hvilket resultater du har opnået osv.