Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO seminar - søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er bl.a. kunde hos Scannet, som har inviteret til SEO seminar (søgemaskine-optimering) - flere forskellige steder i Danmark. Mon ikke Scannet synes det er ok, jeg deler info om deres seminar.. ;-)

Er du forøvrigt endnu ikke blevet "domæne- og hotelejer", kan jeg selvfølgelig varmt anbefale Scannet - har været kunde hos dem siden ´99. Samtidig vil jeg dog også anbefale B-one... læs min anbefaling her

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:31

> Mon ikke Scannet synes det er ok, jeg deler info om deres seminar.. ;-)

Det kommer nok an på hvad du mener med det. En "rapport" fra arrangementet er du i din gode ret til at give, men det materiale der evt. anvendes kan naturligvis være begrænset til brugerne på arrangementet. Sådan er det faktisk ved de fleste af sådanne seminarer.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:43

Hej Mikkel,

Tak for responsen. Og ja, en rapport som sådan er nok svær at give - men omvendt - og med henvisning til en anden tråd om netop Scannet SEO seminar, kan det måske tænkes at jeg kan tilbagemelde hvorvidt det er givtigt og brugbart eller ej.

Jeg skal i forlængelse af dette straks bekende at jeg ingen SEO erfaring har.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:26

Jeg deltog i et af Scannets seminarer sidste år, så det kunne da være sjovt at høre om de har ændret noget.

Mest af alt gik det jo ud på, at promovere deres SEO system, men det var jeg næsten klar over inden jeg tog afsted )

Der var på daværende tidspunkt en del snak her på Amino omkring deres håndtering af SEO på deres shopløsninger og jeg spurgte om det ikke var "black hat seo" der lå bag, og det blev blankt afvist af Jens Klærke )

Desværre kom han slet ikke ind på punktet "udkonkurrer dine konkurrenter" - den del havde jeg ellers set frem til ...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:24

En tilbagemelding på Scannet SEO seminar:

Jeg var inviteret til seminaret i Aalborg idag - og har vist nok lovet at vende tilbage med "min oplevelse".

Nuvel - jeg har begrænset kendskab til Søgemaskineoptimering - det er jo et ret så "om-sig-gribende" emne, men Jens fra Scannet gav den gas i to timer: Den første time gennemgik kan de mange elementer indenfor SEO - han gav også en masse tips, som umiddelbart var uhyre brugbare og tankevækkende. Tips man med det samme kan tage til sig og gøre bruge af; forsøge sig med.

Anden del af seminaret var reklame for SEO systemet hos Scannet - men igen masser af tips og tricks.

Så bottomline: uanset om jeg måtte ønske at investere i deres - for mig at se - udmærket SEO løsning eller ej, så fik jeg en masse brugbare ideer, tanker, tips og tricks med mig hjem.

At vi oveni fik lækre sandwich, sodavand, kaffe - og en sund dialog med andre website-ejere gjorde bestemt ikke seminaret ringere.

Et godt, brugbart seminar - der selvfølgelig sigter mod kunder til SEO systemet.

Thumbs up til Jens og Brian fra Scannet.

Lasse

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 09:01
Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:12

kan se at det er en fellow amino bruger Kurt Moskjær Andersen som holder dette foredrag..

dog koster det 1000 kr for ikke medlemmer, hvilket jeg ikke er...
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)