Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af varer fra stand - hvilke regler?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I denne weekend skal LEDbutikkens varer sælges fra en stand på et julemarked. Normalt sker salget fra webshoppen og alt omkring fakturering kører næsten automatisk og derfor er jeg lidt i tvivl om hvordan salg og fakturering foregår ude i virkeligheden.

Hvilke regler gælder for salg fra en fysisk stand:

  1. SKAL der laves en faktura eller kan den udelades, hvis ikke kunden vil ha' den?
  2. Fakturaerne laver jeg i hånden på en standard "regning-blok". Skal jeg fortsætte nummereringen fra webshoppens system eller må jeg lave en ny nummerering?
  3. Skal alle bilag indgå i regnskabet eller kan jeg lave en samlet når dagen er slut?

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får ihvertfald ikke noget fakturanummer når jeg handler hos bageren. Måske det kan bruges til noget.

 

Mvh Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Du kan godt slå dagens kontantsalg sammen til et beløb.

 

/Peter

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, det er rigtigt. Det havde jeg ikke lige tænkt over.

Men bageren har så et kasseapparat der sørger for bilagene.

Peter: Ja, det ender det også med nu.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)