Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger råd til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg lancerede min nye hjemmeside www.politikeren.dk for nogle uger siden. Siden har fået rigtig god respons og anmeldelser.

Formålet er at videreformidle politiske nyheder ud til den lidt yngre målgruppe. 

Jeg vil derudover også spørge jer aminoer, om der er nogen, som kender nogle gode fif til at promovere den bedre? Og derudover også, om der er nogen, som kan hjælpe mig med at optimere den på forskellige måder...

Skriv endelig feedback også.

Mvh. Mads Øland-Petersen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:40

Hej Mads.

Skriver du selv teksterne? Husk at angive kilder, når du citerer andre medier eller hjemmesider.

De billeder du benytter, har du opnået rettigheder til at bruge dem? 

Læs DR's side om ophavsret på billeder her: https://www.dr.dk/DRPresse/20091117112512.htm

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 19:51

Hej John,

Ja, jeg har fået licens til brug af billederne. 

Og teksterne skriver jeg også selv. Citerer kilder så ofte som muligt. 

Fra Odense C
Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 41
Fra  SEON Skrevet kl. 21:00

Mads306f:

Hej aminoer,

Jeg lancerede min nye hjemmeside www.politikeren.dk for nogle uger siden. Siden har fået rigtig god respons og anmeldelser.

Formålet er at videreformidle politiske nyheder ud til den lidt yngre målgruppe. 

Jeg vil derudover også spørge jer aminoer, om der er nogen, som kender nogle gode fif til at promovere den bedre? Og derudover også, om der er nogen, som kan hjælpe mig med at optimere den på forskellige måder...

Skriv endelig feedback også.

Mvh. Mads Øland-Petersen

Hej Mads

Vi kan anbefale Facebook marketing eller twitter! Der har du mulighed for at skabe en god målgruppe og du betaler ikke meget pr. klik. :-)

Derudover hvis du ikke allerede har en facebook side, vil jeg anbefale dig at oprette en. :-)

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 23:04
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)