Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Han sagde ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt vildt, eller faktisk meget vildt.

26 okt .

Min chef spørger om jeg vil købe forretningen. Ja sige ja da, forudsat at vi kan gøre det inden 1 dec. Jeg er jo ikke helt dum og vil gerne have julehandlen med.

29 okt.

Jeg ringer til min bank og snakker med rådgiveren. (Han er også min chefs  rådgiver) Han giver mig hjemmeopgaver ( forretningsplan og budgetter,I kender rumlen)

14 nov.

Forretningsplan og budgetter afleveres. Jeg ved de ikke er fyldestgørende, da jeg arbejder konstant uden afløse og kan ikke rende til møder og rådgiver. Advokat og revisor må findes efter et ja fra banken.

20 nov.

Kort samtale med banken, tyder på et nej. Jeg er ikke særligt posivt. Som banken siger, har jeg for stor gæld, og ingen penge selv at skyde i projektet.

22 nov.

Går til konkurrende bank. Behalig samtale med ung mand der syntes det lyder spændende.

28 nov.

Konkurrende bank, takker nej af samme årsager.

29 nov.

Min chef får talt med sin rådgiver( min) og presser ham lidt til en beslutning, da meget skal nåes hvis julehandlen ikke skal tabes på gulvet. Han lover at vende tilbage hurtigt.

30 nov. idag kl 15.55

DE SAGDE JA

nu er jeg officielt iværksætter. Overtagelsesdato 1 dec. Faktisk har jeg slet ikke tid til at sidde her.  

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:12

Tillykke med det - Hvad er det for en slags butik du så overtager? :) 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:12

Hvor lækkert, tillykke!

Jeg sad og læste datoerne derned af og frygtede at det endte med at du havde fået et ja fra banken, og din chef så i mellemtiden havde fortrudt - men godt din tidslinie endte lykkeligt!

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:29

Hej Mutter

Du får også et stort tillykke herfra og held med butikken.

Flot at du har gå på mod...

Tilmeldt 14. Nov 07
Skrevet kl. 08:00

Det er en såkaldt tikronersbutik. Den har eksisteret i omkring 4 år, hvoraf jeg har været der i to. Efter julen, begynder jeg (og jeg må også hellere huske min mand, der er meddirektør af navn, senere måske lidt af gavn) at ændre lidt på butikken og varelageret. Vores hjemmeside skal under en kærlig hånd. Men det bliver små skridt.  Nu skal vi lige have julen overstået.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 08:15

Til lykke med det herfra, og rigtig god jul. Held og lykke med butikken.

Tilmeldt 14. Nov 07
Skrevet kl. 10:14
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:24

Tillykke med forretningen, og husk at det ikke er held der afgør om Du får succes.

Drinks 

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 11:24

hej Mutter,

tillykke med butikken, en gang i mellem går det hele rigtigt hurtigt og det er da rart at det kan gå godt alligevel - på trods af de irriterende bankrådgivere ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)