Det er lidt vildt, eller faktisk meget vildt.
26 okt . Min chef spørger om jeg vil købe forretningen. Ja sige ja da, forudsat at vi kan gøre det inden 1 dec. Jeg er jo ikke helt dum og vil gerne have julehandlen med. 29 okt. Jeg ringer til min bank og snakker med rådgiveren. (Han er også min chefs rådgiver) Han giver mig hjemmeopgaver ( forretningsplan og budgetter,I kender rumlen) 14 nov. Forretningsplan og budgetter afleveres. Jeg ved de ikke er fyldestgørende, da jeg arbejder konstant uden afløse og kan ikke rende til møder og rådgiver. Advokat og revisor må findes efter et ja fra banken. 20 nov. Kort samtale med banken, tyder på et nej. Jeg er ikke særligt posivt. Som banken siger, har jeg for stor gæld, og ingen penge selv at skyde i projektet. 22 nov. Går til konkurrende bank. Behalig samtale med ung mand der syntes det lyder spændende. 28 nov. Konkurrende bank, takker nej af samme årsager. 29 nov. Min chef får talt med sin rådgiver( min) og presser ham lidt til en beslutning, da meget skal nåes hvis julehandlen ikke skal tabes på gulvet. Han lover at vende tilbage hurtigt. 30 nov. idag kl 15.55 DE SAGDE JA nu er jeg officielt iværksætter. Overtagelsesdato 1 dec. Faktisk har jeg slet ikke tid til at sidde her.
|
Tillykke med det - Hvad er det for en slags butik du så overtager? :)