Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du hjælp til bogføringen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino medlem, mangler du hjælp til bogføringen? 

Kære Amino medlem, mangler du hjælp til bogføringen?

Til dig som er nystartet og har brug for hjælp, eller blot ønsker at koncentrere sig om virksomhedens drift. Jeg tilbyder hjælp til løbende bogføring, moms, løn, regnskab mv.  – til en pris hvor alle kan være med.

Jeg er studerende, og læser til dagligt erhvervsøkonomi og erhvervsjura på Aarhus universitet. Dels gennem studiet, men også efter flere år med drift af egen mindre it virksomhed, har jeg stor forståelse for økonomi og drift af virksomhed generelt. Du er dermed sikret, at din bogføring bliver foretaget korrekt.  

Ønsker du blot en jævnlig kontrol af dine posteringer, eller helt at blive fritaget for bogholderiet, så kan jeg være behjælpelig med begge dele Smile

Jeg arbejder som udgangspunkt på timebases kr. 200 pr. time. + moms. 

Ønsker du løbende bogføring mm. kan vi aftale en fast pris, afhængeligt af antal bilag. Det meste i dag kan klares online, så lad ikke afstanden holde dig tilbage.

Hjælpen er tiltænkt mindre virksomheder eller webshops, med et månedligt antal posteringsbilag på 50 stk. Eller derunder. Intet er for småt Smile

Kontakt mig gerne for et uforpligtende tilbud. Ser frem til at høre fra dig!

Vh. Daniel Schmidt

Mail: ds@bschmidt.dk

Freelance bogholder. Ekspert i Dinero, Billy, mf. Få det gjort rigtigt - Og spar tid & penge!

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 17:57

Kan du hjælpe med generel rådgivning på området? Er ved at starten en webshop med en anden og vi kunne godt bruge rådgivning om forskellige ting som vedrøre økonomien når vi starter en webshop og regler på området.

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 13:10

Hej med jer!

Lyder spændende med projektet. Jeg kan sagtens være behjælpelig med lidt rådgivning i den forbindelse - alt fra det helt basale, til hjælp med opstart af firma, valg af regnskabsprogram, de første posteringer mv. Så i føler jer helt tryg ved at drive shoppen på egen hånd. I begynder formentlig allerede nu at have udgifter i forbindelse med webshoppen fx. indkøb af varer, webhotel, domæne osv. Alt sammen noget i kan trække fra her i starten. Så det er selvfølgelig vigtigt at i kommer godt med fra start. I er meget velkomne til at kontakte mig, hvis i har brug for hjælp Smile

Freelance bogholder. Ekspert i Dinero, Billy, mf. Få det gjort rigtigt - Og spar tid & penge!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)