Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed VS Landet - Hvad er forskellen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne starte med og sige, jeg er hverken for eller imod Venstre i det jeg tror planen er den samme uanset hvem der sidder ved magten.

Pointen med dette opslag er ikke og skrive et kæmpe indlæg, eller diskutere Vestre VS Socialdemokratiet, men at sætte lidt fokus på den store forskel der er på at drive virksomhed og "drive" et land. Jeg tror alle der har en virksomhed gør alt hvad de kan for at undgå og lave fejl, samt at få sure kunder. Dem der har prøvet det ved også hvor meget det kan koste at lave én lille fejl.. Det kan Jensens Bøfhus godt skrive under på ( http://www.business.dk/detailhandel/jensens-boefhus-taber-millioner-paa-facebook-storm )

Det er rigtigt sjovt, eller måske nærmere sørgeligt og våge op her til morgen for at se Lars Løkke bliver statsminister. Jeg kan ikke andet end og undre mig som almindelig erhvervsdrivende hvordan man kan lave så meget lort - og fortsat blive valgt? Om der er tale om korruption eller blot folk der er nemme og narre, det er umuligt og vide. Faktummet er at til trods for at Lars Løkke har gjort grin med stort set alle danskere:

- 2000kr for et par sko er da ingen ting?

Alt i mens der er folk som:

- Hverken har råd til at købe et par nye sko til 200kr fordi de er syge og deres ydelser er skåret så meget

- Mens han selv er tæt på at gå konkurs fordi han skylder så meget i hans ejendomme

- Mens han fusker sig til penge via partiet så de kan betale for hans ferier samt tøj ud af vores skattepenge

... Ja der er mange flere eksempler end blot dem her som har været i nyhederne i rigtig rigtig lang tid.

Jeg kan kun konkludere at hvis du driver et firma og laver noget lort, ja så koster det kassen.. Hvorimod hvis du leder et land og røvrender de folk som du egentligt skal beskytte / hjælpe - så bliver du belønnet.

P.s. Til dem der ønsker og gøre det her til en valg-kampagne slåskamp, som jeg startede med og sige, jeg er ligeglad med at Lars Løkke er Venstre, det er altså IKKE min pointe. Pointen er, kort sagt, når man har lavet så meget lort samt gjort grin med så mange mennesker at man fortsat kan blive valgt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 12:03

Du har da vist læst lidt for meget Ekstrabladet! Men alle de udokumenterede påstande du kommer med. 

Lars lykke har da på ingen måde vundet - Du glemmer lige at venstre faktisk er gået tilbage med hele 7,2 % af stemmerne - hvilket man må betegne som en rigtigt lussing  fra vælgerne!  Uanset hvad burde han gå med det nederlag!  

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:34

Ravn:

Du har da vist læst lidt for meget Ekstrabladet! Men alle de udokumenterede påstande du kommer med. 

Lars lykke har da på ingen måde vundet - Du glemmer lige at venstre faktisk er gået tilbage med hele 7,2 % af stemmerne - hvilket man må betegne som en rigtigt lussing  fra vælgerne!  Uanset hvad burde han gå med det nederlag!  

Med andre ord, at stadigvæk flere hunderede tusinde folk stadigvæk har stemt på venstre? Men igen, pointen er de stadigvæk støtter op omkring ham som formand, og vælgerne fortsat stemme på venstre.

Prøv du og gøre grin med folk via dit firma, og se konsekvenserne.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 14:31

emcct:
t stadigvæk flere hunderede tusinde folk stadigvæk har stemt på venstre? Men igen, pointen er de stadigvæk støtter op omkring ham som formand,

Har du tænk på at mange vælgere måske ikke har andre steder at gå hen, ingen kunne jo vide om de konservative ville overleve.  I øvrigt kan man jo sagtens have stemt personligt på andre end Lars lykke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)