Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille produktion -MEGET lille

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Nu har jeg kigget med fra sidelinjen længe, og har læst de fleste opslag om dette emne.

Men de er alle sammen fra 2013 - 2014 og ingen af de links jeg klikker på virker længere.

Jeg skal have produceret en meget lille kollektion, af  boheme inspireret tøj i størrelse s/m og det meste er one size.

Jeg har det meste liggende, og havde en aftale med en fra filipinerne ( en enkelt person der syer selv) men han er pludseligt forsvundet og er ikke til at komme i kontakt med.

den første rundte vil være på 5 forskellige kategorier:

kimonoer, playsuits, blazers, short og blonde toppe. - intet fancy og det skal holdes simpelt.

jeg vil helst kun have 10 af hver kategori, og det er der det bliver sværest at finde nogle, der vil lave det og samtidigt til en pris der kan betales.

stofferne skal IKKE være silke og andet fancy. det er bomuld, blonder, viscose etc.

sidder der nogle derude som kan arbejde ud fra billeder og som kan give en god pris på en lille produktion.

God dag :)

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 18:59
Tilmeldt 18. Jun 15
Skrevet kl. 20:05

Hej Matias.

Tak for svar.

Har kigget på jeres hjemmeside.

Det ser ud som om i laver mest med print??

url

jeg er mest ude i noget i stil med det du kan se i linket - kan i  også sådan noget?? det er jo ikke standart t shirt og sådan :)

Tilmeldt 18. Jun 15
Skrevet kl. 09:13

er der ingen andre der producere tøj ude i den store verden ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)