Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg dygtige "reklame" fotografer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer. 

Jeg er ved at genoplive et mindre projekt som jeg startede for lidt over et år siden, hvor jeg laver design templates også kaldet mockups til grafiske designere. Førhen har jeg selv taget de billeder som jeg har brugt til disse templates, men da jeg kun ejer en begrænset mængde udstyr og min tekniske viden ikke rækker så langt, så leder jeg efter nogle talentfulde fotografer til at hjælpe med den del.

Jeg har været meget omkring på nettet for at finde nogle dygtige folk, og forsøger så vidt muligt at holde mig indenfor landets grænser her til at begynde med. Det er en helt bestemt type billeder jeg søger, eksempel 1, eksempel 2, eksempel 3. Det skal være den slags du ser i magasiner og som bruges til reklamer. Grunden til det er at det typisk er designere som bruger disse templates til at beskrive et produkt. Så det er vigtigt det er nogle billeder med oprigtige følelser, og "virkelige" situationer. Det er lidt svært at forklare, men syntes der er en hårfin grænse. 

Så mit spørgsmål er her til at begynde med, om i kender til nogle fotografer som kunne være interesseret i at partner op med mig? Eller andre steder hvor det er muligt at kontakte div. fotografer. 

Jeg kan kort fortælle at de billeder jeg selv har taget, (som absolut ikke er professionelle) og som jeg har lavet om til templates er blevet downloadet lige knapt 500.000 gange over det sidste år. Og der er kommet ros fra bla. Creative Dash som er nogle af de bedste UI/UX designere i branchen, og div. job tilbud fra bla. freepik.com som har 44M tilmeldte brugere. Jeg har anskaffet mig omkring 30.000 følgere, (potentielle kunder) som bare venter på mere. Altsammen opnået fordi jeg har nogle dygtige folk bag mig, og nogle kanon aftaler i hus. Men mangler som sagt nogle dygtige fotografer. 

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe, eller der måske gemmer sig nogle dygtige fotografer herinde som er frisk på ideen. 

Alt det bedste,

Nikolaj.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Nej det gør jeg ikke. Men det et super lækkert portefølje han har sig. 

Tak for tippet!

Fra København S
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Det er lifestyle billeder du refererer til. 
Der findes en del fotografer i DK som kan løse opgaven.. (inkl mig selv).. 

Dog er det et spørgsmål om budget..

Når du vil have den slags billeder som er af en vis kvalitet.. så skal du henvende dig til 
arbejdende fotografer som har det som en levevej. Det betyder at de har udgifter der skal betales.
Så der kan ros fra andre og gode hensigter ikke hjælpe med huslejen. 

Du er velkommen til at hive fat i mig hvis du føler jeg kan bruges :)

www.dennismoller.dk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis. Tak for dit svar :-)

Jeg tager lige kontakt igennem din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)