Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfordringer med Economic...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Sep 08
Indlæg ialt: 13
Fra  Bergs Aps. Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej forum

Er der andre end mig der syntes det er ualmindeligt udfordrende at bruge economics regnskabssystem?

Og hvis man skal skifte, hvad så til? ( glem alle uden api understøttelse.. Cool )

Min udfordring med "Ecomics" er uhensigtsmæssigheder i lager styringen, fejl i kolonne navne, indtastninger som ikke bliver gemt med andre værdier ind dem der intastes...


Med venlige hilsner
Henrik - Bergs.dk

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg syntes e-conomic er et ganske udmærket program til regnskab og bruger det også selv sammen med min Magento webshop. Men vi testede deres lager modul sidste sommer om blev meget skuffet. Jeg kender lagersyring fra C5 og NAV systemer og havde derfor nogle forventninger til hvad et lagermodul skulle kunne. Men desværre har e-comonic ikke brugt mange timer på deres lager modul og vi måtte efter 3 måneder opgive at bruge det. Vi syrer idag vores lager fra et selvkodet modul da vi ikke kunne finde noget brugbart på marked.

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Set fra et bogføringsmæssigt synspunkt er jeg fint tilfreds med E-conomic - men som Michael også skriver, så er lagermodulet decideret dårligt. Vi bruger også Magento og E-conomic, og lever lige nu med deres lagermodul - men kun fordi jeg ikke rigtigt kan få øje på bedre alternativer, som relativt nemt kan implementeres.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Sep 08
Indlæg ialt: 13
Fra  Bergs Aps. Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

C5/Navision kan integreres med Magento... ;-)

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har ret C5 og NAV kan sættes op til stort det hvad som helst, hvis man har råd :-) En Nav leverandør sagde engang til mig at hvis du købte NAV Dynamic til f.eks. 100.000kr, skulle du regne med ca. det dobbelte for at få det til at virke og det holdt faktisk stik. 

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Hvis det er interessant er du meget velkommen til at kontakte Itnvision.dk til en uforpligtende samtale omkring opgaver du ønsker løst - vi har lavet flere forskellige lager løsninger, som er integreret sammen med e-conomic, lagerhotel, webshops af forskellige arter og meget andet. Det kunne måske være at vi havde noget der passede hos dig. 

Vi er officiel app udvikler til e-conomic og pt. den største på apps :)

mail: mhp@itnvision.dk eller Telefon: 7025 7600

Mvh

Morten Pedersen - itnvision.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)