Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du migrere min outlook til en online version?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:

Det kan det så sagtens. Gør det flere af mine kunder bruger det

Spændende :) 

Microsoft oplyser at det som default ikke er muligt.

Men ja det er muligt at lave en IMAP connection og den vej igennem få adgang til en shared mailbox, Dette er dog ikke noget Microsoft supporter som default, hvorfor man også kan forvente at de lukker dette hul før eller siden. 

Hvordan sætter du det op?

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Laver en delt postkasse, som man plejer og giver de brugere rettigheder til den som skal have rettigheder.

Når det er klaret, nulstiller du adgangkoden til postkassen under "aktive brugere" det password bruger du til at oprette en konto i f.eks. outlook appen på din smartphone.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg beklager mit sene svar herinde til alle jer der har hjulpet mig på vej...

Jeg er simpelthen bare så frustreret. Jeg vil egentligt meget gerne med på udviklingen og arbejde i skyen - det er jo så moderne og smart - når det virker.

Men hvorfor skal noget der burde være bedre - i udviklingens tegn - føre til et produkt af ringere værdi? Hvorfor kan der ikke laves en online version af et offline program uden begrænsninger. 

Ja ja så kan jeg betale for 8 brugerer, men det vil jeg ikke - abonnementsløsninger er i forvejen blot en måde at få flere penge ud af kunderne.

Jeg har fået et forslag om at gmail kan klare det. Det er jo fint nok, men jeg lyster ikke at google læser med i min korrespondance....

Umiddelbart virker det som den bedste løsning "blot" at blive ved med at bruge teamviewer...

Hilsen Morten

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)