Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringssystem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at skifte mit bogføringssystem ud her til næste regnskabsår, jeg bruger pt. e-conomic men er træt af den månedlige regning. Pt. har jeg betalt dem 5364 kr plus diverse rykkergebyrer når regningen smutter.

Der må da være nogle værktøjer der løser de samme opgaver? Vil gerne have et hvor jeg kan scanne fakturaer ind, og vil gerne kunne interface med det eksternt fra sådan at vores online bestilling automatisk opretter fakturaer osv.(den del vil vi gerne selv kunne kode). Sekundært ville det være rart at det kunne køre fra en Linux maskine på client-server basis.

Nogle forslag? 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:48

Har du kigget på deres api?

Der kan du ihvertfald det du forespørger, og omkring bøvl med betalingen af den månedlige regning, så er det vel ikke værre end at tilmelde den pbs

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:59

Vi har lavet en del løsninger til deres Api men med de penge jeg allerede har betalt til dem kunne jeg have købt en C5 , så med det i tankerne vil jeg gerne købe noget hvor jeg ikke behøver være bange for at miste flere års regnskab hvis jeg skifter leverandør :)

Sider og kigger lidt på Saldi, det er godtnok gratis men tilgengæld opensource. Vi har også prøvet summarsummarum men det var mig nu nok en kende for gammeldags :) Det kan da ikke passe at Saldi er det eneste moderne bud? 

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:44

Jeg kan ikke komme i tanke om andre muligheder end Saldi, skulle selv til at foreslå dig det.

Ellers mener jeg der findes et der hedder frifinans, men kunne ikke lige få det til at virke dengang jeg forsøgte, men er ved at være længe siden, så kan være der er sket noget siden.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:45

Lademann: nu behøver det jo hverken være opensource eller gratis, har ikke noget imod det koster knapper, hvis bare det virker :) 

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:13

Nej, men nu benytter jeg selv saldi, og ville ikke have noget imod hvis du bidrager med lidt udvikling, for har da indtryk af at det du laver plejer at være godt ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)