Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af butik?!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Toftlund
Tilmeldt 29. Nov 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

tak for et godt forum.

Jeg vil gerne have kontruktiv kritik af følgende side: www.coolprices.dk , hvad er godt og hvad er mindre godt ?

Hvilke muligheder har jeg for at optimere den ? markedsføring, findes der nogle gode bøger/e-bøger omkring dette. Har E-pusher.

På forhånd tak.

Hilsen

Kent

www.Coolprices.dk - fordi jeg kan.....

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:27

Hej Kent,

Lidt kort om dit site... :)
Pænt, stille og roligt.. stilrent og nemt at overskue.
Du bør dog lige fjerne den tomme hvide plads, som næsten dele siden i to.
Derudover bør du gøre logoets hvide farve, helt hvid som baggrunden.

Jeg ville droppe den første sætning på sitet... Lad være med at bruge "ikke" i sætninger, når du skal sælge...
Well, man kan stille spørgsmål hvad er: "At alting er i orden"... Ved ikke om jeg vil bruge formuleringer som ikke kan defineres præcist.

Held og lykke med sitet :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:28

Jeg vil nok også undlade at skrive i en negativ tone på forsiden... ikke fordi det at være ærlig ikke er godt, det skal bare vendes rundt til at lyde positivt... Noget ala "Vi garanterer at der er leveret inden for 5 dage, da vi tester varene virker 100%"....

fint med en købsguide... godt med et "anbefaler dette" allerede ved kategorierne, så det ikke bliver så tomt der... det gør det ofte i de standard webshops der findes..
Prøv evt. at skrive dine egne tekster til alle varer, det tror jeg du vil se en stor søgemaskine fordel ved...

mht ebøger om emnet, *host* http://webshop-hvordan.dk *host*...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)