Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke platform skal jeg bruge?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 796
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er sådan at mig og min søster skal snart en webshop her snart men jeg er sikker på hvilke form for platform jeg skal bruge da, Jeg kender en del til Wordpress og prestashop,

Det er sådan at vi skal sælge noget til børn, og sidste skal være nemt at komme rundt på mv. Tænker lidt et slags deal site system eller ligne, eller har du et andet forslag til det her?

Håber at høre fra dig.

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 00:37

Jeg ville personligt tage et kig på Shopify.com hvis jeg var dig. Skriv endelig hvis du vil have hjælp til opsætningen, jeg både har arbejdet og arbejder i øjeblikket meget med det. Jeg har derudover haft kursus i Shopify.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 00:51

Jesper Petersen:

Hej

Det er sådan at mig og min søster skal snart en webshop her snart men jeg er sikker på hvilke form for platform jeg skal bruge da, Jeg kender en del til Wordpress og prestashop,

Det er sådan at vi skal sælge noget til børn, og sidste skal være nemt at komme rundt på mv. Tænker lidt et slags deal site system eller ligne, eller har du et andet forslag til det her?

Håber at høre fra dig.

Hej

Kan varmt anbefale Prestashop

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 796
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 01:02

Hej Christian,

Det kan godt være at jeg skal bruge din hjælp da jeg også selv har overvejet shopify, men synes det svært at ligesom at komme i gang med det?

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 01:04

Jesper Petersen:

Hej Christian,

Det kan godt være at jeg skal bruge din hjælp da jeg også selv har overvejet shopify, men synes det svært at ligesom at komme i gang med det?

Lad mig da give dig en super billig pris på at få opsat hele din webshop, og så skal jeg selvfølgelig nok få sat dig 100% ind i Shopify - det er super brugervenligt, og når du har forstået det en smule, så vil du elske mig for at anbefale det. Det er et fantastisk system, jeg selv bruger til flere projekter!

Smid mig en e-mail på christiantimothyodwyer@gmail.com - og hey, du kan altid tjekke TimoPrint.net. En side jeg driver, som jeg også bruger Shopify til.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:40

Jeg vil helt klart også anbefale Shopify - nemmere bliver det ikke! 

Jeg har ellers været fortaler for PrestaShop siden det blev lanceret, men må indrømme at Shopify har overhalet indenom på mange punkter.

Kristian Ole Rørbye

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 06:54

For nemhedens skyld, så ville jeg også klart vælge Shopify. 

Det er en times arbejde, og du er klar til første salg - uden de store omkostninger.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)