Ja, så hvis man skal købe shoppen er det nok pga. domænet og selve hjemmesiden. Hvad er så problemet I at købe lageret?:) |
Det må du da sagtens, hvis du er interesseret :)
Skriv en privatbesked.
Ja, så hvis man skal købe shoppen er det nok pga. domænet og selve hjemmesiden. Hvad er så problemet I at købe lageret?:) |
Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!
Det må du da sagtens, hvis du er interesseret :) Skriv en privatbesked. |
Jeg tror hvis du smider dit varelager med i købet, så kan du muligvis 500-1000 kr. Som andre skriver, så har I oprettet en simpel shop med "simple" produkter - og I har ikke haft noget salg, eller lign. Og domænet mener jeg ikke er noget specielt, så jeg tror ikke du skal sætte næsen op for mere end 500-1000 kr. |
Domænet er nada værd, det er kun .dk .com og .net, som er optaget, så vil man kalde sin side Gadgex, er der masser af muligheder... Og for ret beskedne beløb... Ærligt så skal du nok være glad, hvis nogen vil betale 500-1000 kr max... |
Enig med de andre her, du er heldig hvis du får en tusse får den... |
Prissammenligning på køkkenmaskiner og meget andet hos madmaskiner.dk
Enig med de øvrige. I skal være heldige, hvis i får mere end et symbolsk beløb for den. Prisen på en sådan shop baseres normalt på det dokumenterede indtjeningspotentiale, og dette der i jeres tilfælde lig nul. Desværre. I har sikkert lagt mange timer i design, opbygning mv, men det er nok spildte timer. |
32 års erfaring indenfor revision, regnskab, skat, IT, rådgivning mv.
Partner i www.redmark.dk
Jeg er meget interesseret i hjemmesiden og det tilhørende. |