Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du investere 500.000,- kr. i?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Bioteknologi.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode forslag.

Andre der har noget anderledes input?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
og investere resten i gennem Flex Funding (crowdlending)

Tog lige et kig på siden....er det ikke bare en "ny" form for "bank" eller "låneselskab" om man vil Smile

//Kim

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg er faktisk intresere i din ide har du mulighed for at kontakt mig på mail eller telefonisk
babahassan@live.dk
Tlf -30748116
Mvh
Hassan

Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Fra  Ad astra Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:

Carsten Jacobsen:
Resten ville jeg bruge på personligudvikling: Bøger, kurser, uddannelse og udvikling


Hvad ville i foreslå af køb hvis man vil udvikle sig som person? Gerne kom med nogen eksempler på bøger, foredrag eller andet. Gør intet hvis bøgerne er på engelsk.

Tak for alle de gode forslag.

Emilborg:

Carsten Jacobsen:
Resten ville jeg bruge på personligudvikling: Bøger, kurser, uddannelse og udvikling


Hvad ville i foreslå af køb hvis man vil udvikle sig som person? Gerne kom med nogen eksempler på bøger, foredrag eller andet. Gør intet hvis bøgerne er på engelsk.

Tak for alle de gode forslag.

Hej, min bedste investering er absolut i Akasha traininger. Personlig afvikling, kombination af rejser rundt i verden, dynamiske meditationer, holotropic breathing, mindfulness i naturen, lukke hjertet op, Slippe af med vrede, frygt, skyld og skam og ikke mindst projektioner o.a) (du skal være mindst 21 år før du kan starte denne form for training)

Med andre ord en Heartcore investering som man ikke kan læse sig til eller købe sig til for penge. Det koster ganske enkelt hjerteblod. No pain no gain.

Gode aktiver i form af Real estate og aktier kan give økonomisk afkast, men ikke livsglæde og en dyb tro på sig selv.

Er du til utraditionel investering så brug evt. Pengene på at hjælpe x-tal bådflygtninge i Middelhavet, eller jordskælvsramte nepalesere. Det er langsigtet investering og du vil få et dybt taknemligt internationalt netværk, der til enhver tid vil hjælpe dig videre i livet. 

Take care

link om Akasha training

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg nu gerne vil have nogen til at varetage mine investeringer i værdipapirer, kender i så nogen som i vil anbefale? Udover min bank (Jyske Bank).

Fra København
Tilmeldt 25. Jun 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Kundehuset.eu Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

I mit projekt! Jeg har været igang med snart nogen mdr. og det er et nyt koncept der skaber en masse værdig, for både kunde og udbyder.

Jeg har en lille case du kan se. Vil du vide mere? (:

Omed

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville investere halvdelen i ejendom til en udlejnings lejlighed uden banklån og det resterende kapital ville jeg diversificere i crowdlending som jeg allerede selv investere i, og investeringsforeninger globalt. 

På den måde er min investering spredt på 3 forskellige parametre, og diversificering er klart det vigtigste når vi snakker investering. 

Jeg ville naturligvis geninvestere alle former for afkast, for at opnå renters rente effekt. Desværre når man ikke langt for 500.000 idag, så derfor ville jeg forsætte med at øge mine investeringer. 

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kommet en del forslag, men ingen taler om noget af det vigtigste hvis du vil investere. Der kan tjenes supergodt på alt fra træsko til misiler, men det er ret vigtigt at du forstår og engagerer dig i det du investerer i, hvis du skal have success.

Hvis du ikke selv har forstand på det, så er det nok en god ide at finde en investeringsbank etc. som følger tingene tæt og løbende justerer strategier.  Vi andre amatører der køber aktier og har dem både når det går godt og skidt, misser både toppene og bundene i markedet.Der er et hav af mennseker der vil fortælle dig at de altid kan slå markedet, men ligesom de "sikre fastforrentede boliglån" hvor du er nødt til at lave spekulative konverteringer og færre end 10% (af boligejerne/ikke bankerne) har tjent på disse konverteringer, så er det fornuftigste nok at investere i de index der følger aktiemarkedet generelt. Hvis du har en tidshorizont på 40 år så er det meget lidt sandsynligt at du slår markedet, medens det sagtens kan lade sig gøre på 2 år.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)