Hej SEO-kyndige Amino'er! Jeg har to korte spørgsmål i forbindelse med SEO: 1. 2. På forhånd tak for jeres svar! Tekstforfatter |
OPsedasse!
Hej SEO-kyndige Amino'er! Jeg har to korte spørgsmål i forbindelse med SEO: 1. 2. På forhånd tak for jeres svar! Tekstforfatter |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
OPsedasse! |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
1. Google+, som stadig lever, er ganske vist ikke det mest udbredte sociale medie, men det er ikke ensbetydende med at det ikke kan påvirke søgeresultaterne. Jo mere data Google har på din virksomhed, jo bedre kan en eventuel søgning også gøres relevant for søgningen. Det gælder sociale medier, artikler, blogs, etc. |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Tak for svar, Dan! Angående dit svar til mit første spørgsmål, er du så 100 % sikker? Ikke fordi jeg betvivler din viden, men jeg er bare kommet frem til, at jeg ikke gider at bruge tid og energi på Google +, hvis det ikke gør den store forskel. De artikler/anmeldelser jeg eventuelt ville uploade på Google +, vil jeg under alle omstændigheder også poste på mit musikanmelder-website OG som links på min facebook-side, så jeg tænker, at Google allerede her har nok data til at "vurdere" kvaliteten af min sides indhold? Eller? |
Personligt bruger jeg ikke tid på Google+ - og som det er med alt andet, skal du se på det som et tillæg til helhedsbilledet. Det er klart at Google har interesse i at promovere egne produkter (blandt andet ved at tvinge virksomhederne til at bruge dem), men da de også skal beholde de søgende brugere, så er det vigtigt at helhedsbilledet afspejles i søgningen. Jeg ville måske hellere bruge tid på at sikre mit website med HTTPS og gøre websitet responsive, da Google officielt har meldt ud at de to ting påvirker søgningen positivt. |
Tak, Dan. Og ja, det er faktisk også mit næste mål: at gøre mit website "responsive". |
Hej Dan Hvor i amsterdam hoster du, måske skulle jeg også kigge den vej?. |
Det gør jeg hos DigitalOcean. Gode priser og nemt at administrere. |