Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Digitale anbefalinger

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Forstil jer hvis der var et website lignende Trustpilot. Men istedet for at man bedømte virksomheder, bedømte arbejdsgivere deres ansatte. Man har en profil og så kan ens tidligere arbejdsgivere skrive anbefalinger og bedømme ens arbejdsindsats, så nye arbejdsgivere kunne få en fornemmelse af om man er stabil eller ej, inden de ansatte en.

Hvad syntes i om idéen?

- Matias 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13

Hej Matias

Lidt sjovt du kommer med den ide da jeg selv har gåde med den idéen et par år. fik køb et domain men kom så ikke vider med den..

Desværre er der et par regler i Danmark der skal overholdes, og en anbefaling må ikke være negativ..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20

Når ja, det havde jeg slet ikke overvejet. Var det derfor du ikke kom videre med projektet?

- Matias

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:35

Hej Matias Nymand !

Det vil være en ualmindelig dårlig ide og forsøge sig med et projekt, der ikke er lovgivningsmæssig er opbakning omkring. Drop ideen og find en andet og meget bedre ide.

Held og lykke.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt enig med dig Ib. Men jeg vil nu alligevel lege lidt videre med det, for selve idéen er spændende syntes jeg.

- Matias

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Matias Nymand:

Hej Amino

Forstil jer hvis der var et website lignende Trustpilot. Men istedet for at man bedømte virksomheder, bedømte arbejdsgivere deres ansatte. Man har en profil og så kan ens tidligere arbejdsgivere skrive anbefalinger og bedømme ens arbejdsindsats, så nye arbejdsgivere kunne få en fornemmelse af om man er stabil eller ej, inden de ansatte en.

Hvad syntes i om idéen?

- Matias 

Og hvordan tror du det ville være for de ansatte, som ikke får et ord med på vejen fra bossen?

Eller du havde måske forestillet dig at det skulle være et lukket forum kun for (stupide) chefer?

Alt i alt en rigtig dårlig og usympatisk ide.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 19:55

Det findes allerede - i form af anbefalinger/endorsments på LinkedIn.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 21:23

Jeppe Vestergaard:

Det findes allerede - i form af anbefalinger/endorsments på LinkedIn.

Der kan alle og enhver jo give anbefalimger som de lyster.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:56

Den ansatte, skal bare være i stand til at slette eventuelle bedømmelser. 

Kan slet ikke se hvordan det strider med lovgivninge, hvis der er betingelser som både bedømmere og modtager har accepteret?

Dog kan jeg ikke se hvordan man får folk til rent faktisk at bruge det - ej heller helt hvilke fordele det vil give? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49

Lige præcis Jannik Hansen. Hvad angår hvordan man skulle få folk til at bruge det, så er jeg faktisk også selv i tvivl.
Fordelene med det er vel, at virksomheder kan få et indblik i deres ansatte, inden de ansætter dem.

- Matias

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)