Hej stiginshanghai
Tak for din feedback.
Stavefejlen er nu rettet på websitet, en lille smutter, tak for informationen.
Jeg har lige testet fra 2 forskellige computere og 2 forskellige internet forbindelser i browserne Chrome, Firefox og IE og her kører den uden fint hastigheds problemer, men jeg følger naturligvis op på det med udvikleren, tak for hintet.
Nej, der findes ikke en milliard
der findes ca. 4.5 millioner i Danmark og ca. 80 millioner på verdensplan.
Jeg er slet ikke enig med dig i at det ikke er nødvendigt med en hurtig udbyder, kravene til udbyderne øges rent faktisk konstant, ikke mindst til forums, webshops etc. der er så mange f.eks. webshops, at den der ikke følger med tiden så websitet kører hurtigt og stabilt, vil så sikkert som amen i kirken miste kunder, da kunderne bare vil surfe videre til den næste webshop der sælger nogenlunde det samme, så at have en webshop med fart på betyder virkelig noget i dag.
Så salgs gimmic, nej det er det bestemt ikke, det er rene fakta, der var en udsendelse i TV forleden, hvor man rent faktisk havde undersøgt at mange Danske webshops ikke fulgte med tiden bl.a på website hastigheden og derfor mistede kunder til udenlandske webshops, så det er bestemt et issue om man har den rigtige udbyder der kan levere eller ej.
Igen, tak for din feedback og rigtig god weekend.
//Kim