Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny tøj webshop - giv gerne feedback!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

En veninde og jeg har nu et årstid arbejdet med at opbygge vores virksomhed og udvikle vores webside

Nu er vi langt om længe gået i luften!

Jeg håber at i vil tage et kig, og i må meget gerne skrive ris/ros eller andet. 

www.sallection.com

Mvh.

Amalie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21

Hej Amalie,
Den ser fin ud og nem at gå til for mig  - dog ville jeg gerne have fragtprisen på forsiden, så jeg ved med det samme hvad fragten koster, og om der feks er fragtfri levering over et bestemt beløb. Når I får flere varer, er det også godt med flere søge filtre, hvor man feks kan vælge kun at se sorte toppe, eller hvide bukser eller vælge efter mærke, størrelse osv. Mvh Pernille  

Tilmeldt 10. Jun 15
Skrevet kl. 15:23

Tak for feedback! Helt sikkert noget vi vil arbejde med! 

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 16:13

Hej Amal,

Har du en mail jeg lige kan skrive til? :)

Har nemlig et lille tilbud til jer :)

Tilmeldt 10. Jun 15
Skrevet kl. 16:42

Du kan smide mig en mail på amalie@sallection.com

Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:58

Hej Amalie,

Du får lige 5 hurtige:

Åbningstilbudet på 10%:

Det er fint med et åbningstilbud, men i burde trække rabatten fra på alle produkter. Hvis kunderne ikke læser jeres forside først, men kommer direkte ind på produktet er det ikke på tilbud. Det vil være synd at miste kunden, pga de ikke har set forsiden. Få smidt nogle gode FØR og NU priser på, så kunden rigtig kan blive fristet.

Bestil Knap

Jeg kan ikke rigtig finde Bestil Knappen når jeg har valgt en størrelse, er den helt forsvundet? Det bliver ihvertfald svært hvis man ikke kan lægge produktet i kurven.

Forsiden

Når kunden lander på din forside bruger de 2-3 sekunder på at beslutte sig om det er værd at fortsætte på siden.

Jeg syntes du skal sætte meget mere smæk på din forside. Få jeres bestsellers på tilbud evt med en countdowntimer, så kunden virkelig får noget værdi. Det driver dem ind i jeres webshop og de begynder automatisk at surfere rundt.

Få installeret Google Analytics og holde øje med hvor mange der bouncer (Antallet af personer der forlader siden med det samme) og prøv med forskellige tiltag. Tilbudsprodukter, Bestsellers og produkter i knald farver er ofte noget der leder kunderne videre.

Returret

En af de vigtigste parameter i en tøjbutik på nettet er returretten. De er en række undersøgelser derude der peger på at returretten er langt vigtigere end prisen, når en kunde shopper. Jeg vil nok få sat en fakta boks som er syng, der kort beskriver returretten på jeres webshop.

Fragtpriser

Jeg vil også få tilføjet hvor hurtigt leveringstid i har på produktet og prisen hertil.

Det var blot lige de hurtige jeg kunne finde, giv den gas!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)