Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandske indkomst - hvad de skal gøre, hvis jeg havde en familie pension i mit land ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er udenlandske mand og jeg har et spørgsmål om at beskatte problem.

Generelt hørte jeg, at der i Danmark - indtil sidste af juni hvert år efter Årsopgørelse - det er nødvendigt at erklære, hvis nogen har indtægter fra andre lande. SKAT beregner en eller anden måde, hvor mange penge det er nødvendigt for at betale efter denne erklæring.

Så vil jeg gerne vide:

1. Hvis ex. i tidligere år, jeg fik fra mit land familie pension er det klassificeret som et udenlandsk indkomst, og at jeg har brug for at erklære den i min profil og SKAT SKAT hjemmeside ??

Jeg ved, at der er tilsluttet med "Rubrik 497 -. Betalt udenlandsk skat vedr Rubrik 419", men jeg kender ikke nogen detaljer (hvordan det beregnes, er det nødvendigt erklære det?).

Jeg ville være taknemmelig for nogen svar og vejledning, hvordan man løser dette rynke :)

Med venlig hilsen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46709
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke sikkert vi har viden om det herinde. Du kan enten ringe til skat (hvis du har svært ved sprog så få en dansk til hjælp - evt gå på kommunens borgersevice)  Eller bedre, hvis du kan besøge skat så tæt på dig som muligt, og få direkte hjælp.

Der er mange muligheder, bl.a. vil det for mange lande være sådan, at hvis du har udenlandsk indtægt og betaler skat også i det udland, så er der en dobbeltbeskatningsaftale som gør, at du IKKE kommer til at betale dobbelt - men det er en lang forklaring. Skat kan hjælpe hvis ikke du får svar herinde

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)