Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra idé - til APP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Har netop oprettet min profil, så tilgiv, hvis dette spørgsmål har været stillet 203 gange. Jeg er en af de mange som selvfølgelig mener at have idéen, til den perfekte APP. Den som virkelig har potentiale, og som ikke er et spil. MEN jeg har ikke  den fjerneste idé til hvordan det skal gribes an, og kan bestemt ikke programmere. Har jeg overset et sted her på Amino.dk, som beskriver nøjagtig min problemstilling, eller er her nogen som kan hjælpe? Herligst Kim

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:53

Du har helt ret - dit spørgsmål er blevet stillet rigtig mange gange. Heldigvis har Amino en søgefunktion oppe i højre hjørne, som du kan bruge til at finde  tidligere tråde. Jeg prøvede at søge et par gange og fandt utallige i din situation, altså folk som har en idé uden kompetencer til at føre den ud i livet.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:14

Hej,

Hvis du skal bruge en app, så kan du så sådan en som mig til at lave den for dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og gør det på fuldtid i dag.

Du kan i første omgang tage et kig på noget af det jeg har lavet: moonsted.com. Efterfølgende må du meget gerne sende mig en mail: m@nsted.dk, så kan vi aftale et tidspunkt hvor vi kan mødes eller snakkes ved.

Rigtig god dag

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)