Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende firmaer i USA - nærmere bestemt i Californien

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Aminos,

I forbindelse med en rejse til USA i januarmåned, hvor vi bl.a. skal lave en hel del indhold til magasinet YoungInc, vil jeg høre om der er nogen der kan nævne nogle sjove/spændende/interessante virksomheder i Californien. Det må gerne være små virksomheder, mellemstore virksomheder eller kæmpe koncerner. Planen er at tage rundt til de bedste og lave nogle fede reportager som kommer med i apriludgaven (2008). 

Vi flyver formentlig til San Fransisco hvorfra vi kører til LA, så hvis virksomhederne ligger på den rute ville det være klasse! 

Vi har stort set en aftale på plads med Ole Henriksen i LA, så det glæder vi os til.

På forhånd tak for hjælpen!

// Mads

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 12:31

Hvis det skal være lidt dansk inspireret, så prøv at få fat i ham som står bag Von Dutch mærket. Jeg kan ikke huske hans navn, men det er en dansk gut.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:47

held og lykke med Ole H... ;-) .. ellers kan I jo fange ham når han besøger sommerhus i DK.... så ham i Liebhaverne igår, hvor han kiggede efter sommerhus (lidt tid siden det er optaget, men han må vel have købt et nu)...

Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 15:26

Hej Christian,

Det er ikke et krav at de skal have nogen relation til DK, men ikke nogen dårlig ide med ham gutten du nævner. Det må vi lige tjekke op på.

//Mads 

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:05

Chr. Hoffmeyer:

Hvis det skal være lidt dansk inspireret, så prøv at få fat i ham som står bag Von Dutch mærket. Jeg kan ikke huske hans navn, men det er en dansk gut.

Han hedder Tonny Sørensen, og er tidligere verdensmester i Taekwondo - trænede i gladsaxe :)

Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 18:04

Sweet.. Det er da en oplagt historie.. Det må vi finde ud af..

// Mads

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)