Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste udnyttelse af adsence

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har altid benyttet adsence på vores sites, og det har fungeret godt, fordi vi har mange sidevisninger. Vi er dog stødt på et mindre luksusproblem, da vores nyeste skud på stammen er et spilsite (eKylling.dk). Brugerne er nemlig ofte inde på hvert spil i længere tid af gangen. Ofte fra 10 minutter helt op til en time. Dermed står den samme adsence annonce fremme i meget lang tid. 

Er der nogen der har tips og tricks til hvordan man kunne udnytte alt den tid på denne ene side bedre? En tanke var at sætte adsence i en iframe, og opdatere den frame engang hvert minut, men det er næppe lovligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36

Om det er lovligt med iframe eller ej, ved jeg faktisk ikke lige. Men det kan ikke anbefales, da annoncerne der bliver vist vil blive udvalgt fra indholdet på iframe siden, som højst sandsynlig ikke ville indeholde andet end reklamen - Ergo ikke relavante annoncer.

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 13:02

Hvad annoncerne viser, vil ikke være et problem. Jeg indsætter bare usynlige keywords i iframen. Men jeg er ret sikker på google ikke vil acceptere refresh af framen. Derfor hører jeg gerne andre ideer eller erfaringer.

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:22

Hvorfor spørger du ikke bare google om du må sætte adsense i en iframe er opdateres?

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 09:05

Det er næppe noget Google vil tillade.
For det første vil annoncen ikke være relevant for sidens indhold, og for det andet vil annoncørens side åbne i din iframe, hvilket de nok ikke vil være helt så glade for ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)