Hej Kim Mvh Thomas |
Åh.. nu fik jeg øje på at de samme indtastningsfelter fra yoast seo også findes på indlægssiderne.
Tak.
Hej Kim Mvh Thomas |
Prissammenligning på køkkenmaskiner og meget andet hos madmaskiner.dk
Åh.. nu fik jeg øje på at de samme indtastningsfelter fra yoast seo også findes på indlægssiderne. |
He he ... er ved at opbygge min nye hjemmeside, imens har jeg "leget" lidt på min nyværende med lidt seo justeringer. 1. 51 plads start |
Du bør have et website med sider, gerne en for hvert af dine produkter/ydelser. På samme domæne bør du have en blog, som du selvfølgelig seo-optimerer efter samme principper. Google (og læserne) elsker, at der kommer noget nyt på hjemmesider. Når du har de her populære videoer, ville jeg overveje at lægge en video i et blogindlæg + samtidig transskribere videoen til tekst. Det er godt nok gavnlige seo-mæssigt, at folk opholder sig på hjemmesiden og ser videoen, men Google kan jo kun "se" tekst, så det er næsten synd ikke at transskribere, synes jeg. Når du transskriberer, skal du selvfølgelig ikke skrive direkte af efter dit talesprog, men omformulere lidt, så du får en velformuleret tekst med overskrifter og underoverskrifter. |
Tak for de gode ord
|
Hov!! .. mener du så også der skal være en side for
|