Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LEGO, JEVA, Disney m.fl.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er.

Jeg skal have kontakt til både JEVA, LEGO og Disney bland andet, da jeg står foran at skulle finde leverandører til skoletasker (og muligvis andet skoleudstyr). Er der nogle herinde som forhandler med disse mærker allerede og som kan være behjælpelige?
Jeg er i tvivl om hvordan jeg kan få fat i de rigtige mennesker at snakke med og om jeg muligvis kan kontakte andre virksomheder som netop forhandler med de store mærker, da jeg skal have en aftale i hus med dem mht min virksomhed og leverandøraftaler.
Det drejer sig om en webshop som jeg har store planer med og da jeg i lang tid har undersøgt mulighederne og markedet er jeg kommet frem til, at min webshop kan blive en stor "ting" da jeg muligvis har fundet et hul i markedet. Hvad der er afgørende er bare, at jeg får en god aftale i hus med de største mærker inden for skoleudstyr til børn i folkeskolen, da min markedsundersøgelse bland andet viste mig, at forældrene primært har størst tillid til disse.
Jeg har prøvet at kigge efter telefonnumre på firmaernes hjemmesider, men synes det er svært at være sikker på at jeg får fat i de helt rigtige mennesker at snakke med omkring det.
Hvis nogle har kendskab til disse mærker eller allerede forhandler med produkter lignende det jeg har brug for, så hører jeg MEGET gerne fra jer.

Vh Anna

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og ring til dem, så er jeg sikker på at de har en telefondame der kan guide dig hen til det rigtige sted/person. Men det bliver nok ikke nemt, fordi de bliver nok kontaktet rigtig ofte fra folk som har det nye 5-benet lam - så de har nok hørt og set lidt af hvert.

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for svar, men mit problem er netop bare at jeg ikke tænker det ville hjælpe det store hvis jeg blot ringede ind til det nummer de har oplyst på deres hjemmesider, netop fordi at der jo sikkert er mange der ringer til dem hver dag.
Det er egentlig derfor jeg er lidt på udkig efter en lidt mere direkte kontakt, så jeg får snakket med de rigtige mennesker i første omgang - jeg er klar over det bliver svært, men er også sikker på, at det nok skal gå.
Jeg havde nu heller ikke forventet, at det ville blive nemt ;-)

Vh Anna

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhhh, hvorfor ikke gå direkte til giraffen og fortælle om din fantastiske idé og håbe de synes det er det samme. Du får nok ikke navn og telefonnummer på Disneys indkøbschef herinde ;-) Så ring nu til dem, og hør hvad de har at sige inden du danner dig en forudbestemt holdning - og det kan også være at du skal kontakte dem 17 gange for at komme frem til den rigtige.

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jeg selvfølgelig også gøre :-)

Jeg må prøve mig frem og ja, det kan sagtens være jeg skal prøve mange gange før jeg får fat i de rigtige, men sådan er det.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Anna Lykke Oehlenschlæger:

Det kunne jeg selvfølgelig også gøre :-)

Jeg må prøve mig frem og ja, det kan sagtens være jeg skal prøve mange gange før jeg får fat i de rigtige, men sådan er det.

Vi gjorde noget andet - med stor succes.

Først fandt vi de rigtige personer på Linkedin.

Herefter ringede vi til receptionen og spurgte efter personen. Så ryger du direkte hen hvor du skal - uden spørgsmål:)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak, Rasmus. Det vil jeg prøve så! Må jeg spørge hvilke mærker I skulle have fat i?

Vh Anna

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvordan fandt I frem til de rigtige personer? Altså, hvordan vidste I, at det var netop dem I skulle spørge efter da I ringede til receptionen?

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Anna Lykke Oehlenschlæger:

Og hvordan fandt I frem til de rigtige personer? Altså, hvordan vidste I, at det var netop dem I skulle spørge efter da I ringede til receptionen?

Selv tak :)

Vi var i bilbranchen men solgte til store kæder.

Vi fandt virksomhedernes medarbejdere og ledte efter en indkøbschef (gerne inde for biler).

I kan bare gøre det samme indenfor jeres ting.

De bedste hilsner

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, det vil jeg forsøge så!

Vh Anna

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)