Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på førstehjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er "færdig" med min webshop(nicetolive.dk), men hvordan opleveren mine kunder min side, det vil jeg gerne have jer til at svare på.

Jeg har selv gjort mig nogle tanker, men kan ikke blive enige med mig selv i det.
* Er der for mange kategorier i min topkategoriliste, og skulle nogen af dem i så fald flytes ned i min footer.
* Mangler den farver i form af tekst på forsiden.
* Er billederne på min forside forstyrende.

Det er de overvejelser jeg selv har gjort, som jeg ikke har kunne afgøre selv.
Håber i kan hjælpe mig med at gøre min webshop mere indbydende, og hvis i lyster det, må i meget gerne give den et like :)

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:35

Hey
Jeg er ikke sikker på, hvad du mener med kategorier - der er ingen...? Måske har du fjernet dem efterfølgende.
Der er kun "Brands", hvor der står et enkelt mærke...   Wink

Selve siden er jo meget standard (på den gode måde). Den er pæn og stilfærdig, alt er hvor man forventer det, hvilket er godt i forhold til usability.

Du har lidt problemer med sort tekst hen over billeder; det er svært at læse, når baggrunden også er sort her og der. Læg en hvid kasse ind bag teksten og gør den semi-transparent, så man stadig kan se baggrunden, men så teksten står mere tydeligt frem.

Du skal lige have fikset en stavefejl på "Handelsbetingelser" i topmenuen.

På forsiden, i højre side ved siden af billeddias, er der en lille knap med teksten "Start shopping!". klik på den giver en fejlside, bare så du lige er klar over det.

Med hensyn til farver, så kan du evt. bruge farver i slideren/billeddias til at skaffe opmærksomhed om gode tilbud eller lignende - men jeg ville ikke smide farver ind i designet. Det er jo en smagssag, men du har et meget diskret design, og det giver dig mulighed for nemt at fremhæve produkter eller tilbud med farverige billeder.

Generelt set synes jeg, at den er fin. Smid en masse produkter ind, få lanceret shoppen og kom i gang med at sælge - så kan du altid prøve dig frem med forskellige detaljer senere, og se om de gør en forskel.   Smile

Smile     Rie

Tilmeldt 11. May 14
Fra  Basic Style Skrevet kl. 12:57

Tak for feedbacken, og især tak for at gøre mig opmærksom på fejlen med det døde link, havde ellers kørt en scanning efter døde links, så undre mig at den ikke blev fundet.
Men vedrørende kategorier, det var ikke kategorier jeg mente, men derimod om der var meget i topmenuen, og om det forstyrre at topmenuen er fyldt ud.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:34

Ah, ok.    Smile

Det er nogle supergode menupunkter, og som udgangspunkt er det fint at have dem i topmenuen. Hvis du får brug for pladsen til andet (f.eks. en masse kategorier), så kan de nuværende punkter sagtens flyttes ned i footeren (eller samles som underpunkter til et menupunkt eller to), men så længe du ikke har brug for pladsen til andet, så er det jo super informative menupunkter, som folk vil have brug for at finde. Så jeg ville lade dem ligge i topmenuen for nu.

Du skal lige have læst korrektur på det hele; der er en del småfejl i teksterne.

Og så ville jeg skaffe en venstre- eller højremenu med kategorier, så snart man er væk fra forsiden (måske endda også lidt nede på forsiden, selvom det måske er lidt old-school). Der er stadig mange, der kigger efter navigationen der, og du skal altid gøre det så nemt som muligt for folk at finde flere interessante varer.   Smile 

Smile      Rie

Fra Randers
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 19
Fra  CJ Media - Online Markedsføring Skrevet kl. 15:12

Hej!

Kort og godt: opsætningen er god. De grafiske elementer halter efter (f.eks. slideren, produktbillederne, m.v).

Få styr på det, inden du begiver dig ud i alt andet. Så kan du bedre se, hvordan det vil 'komme til' at se ud.

De bedste hilsner,
Casper Victor Jensen,
CJ Media IVS.
www.cjmedia.dk

Tilmeldt 11. May 14
Fra  Basic Style Skrevet kl. 22:54

Casper Victor Jensen:

Hej!

Kort og godt: opsætningen er god. De grafiske elementer halter efter (f.eks. slideren, produktbillederne, m.v).

Få styr på det, inden du begiver dig ud i alt andet. Så kan du bedre se, hvordan det vil 'komme til' at se ud.

Hej tak for gennemgangen af min webshop.
Men når du siger at slideren halter, mener du så billederens kvalitet, tiden billederne vises eller mener du at det ikke er relevante billedere der vises?

Fra Randers
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 19
Fra  CJ Media - Online Markedsføring Skrevet kl. 09:42

chri571p:
Hej tak for gennemgangen af min webshop.
Men når du siger at slideren halter, mener du så billederens kvalitet, tiden billederne vises eller mener du at det ikke er relevante billedere der vises?

1) Jeg synes slideren er lige hurtig nok.

2) Kvaliteten af elementerne på slideren er ikke optimale.

God dag!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)