Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At starte en netshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 04:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eksperter og iværksætter og hvad ellers der måtte være på denne side.

Jeg brænder for at blive iværksætter, selvom at alderen kun ligger på 16 år.
Jeg havde lidt i tankerne om at starte en netshop op. Jeg er meget interesseret i vejret, så måske vejrstationer eller lignende kunne jeg sælge. Men hvad er markedet for det?
Hvad vil det koste at starte sådan en butik op på internettet?
Jeg har læst en del af jeres debatindlæg igennem her på amino, så lidt viden har jeg da omkring iværksætteri. Men jeg kunne nok godt bruge meget mere viden.

Jeg håber i kan hjælpe mig, da jeg virkelig brænder for dette.

Mvh. Anders Mikkelsen (ny på amino)
Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 21:09

Det skal lige siges at jeg har fået en webshop fra scannet, som jeg så sidder og pusler lidt med.

Det er en gratis demo version på 14 dage.
Jeg regner bl.a. ikke med at tage dankort, men hellere se hvordan salget vil gå og så derefter overveje det.

Men hvad siger i eksperter?
Tilmeldt 23. Dec 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:37

Hej..

Jeg kan smække en rigtig flot og billig online-shop op for dig..

Kontakt mig for mere info..

MVH
Søren Larsen
Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 21:54

Hej Søren Larsen.

Ellers tak for dit tilbud. Jeg har fundet mig overstående netshop hos scannet.
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:20
Hej Anders.

Det med at iværksætte med lige netop en webshop (NetShop som du selv kalder det begge ting lige korrekt).

Du skal endelig huske at tage højde for at kunderne ikke kommer af sig selv og at du for det meste må ud og opsøge selv. Du kan læse dig til meget know how omkring det med at "sælge" over telefon og mail (mail er en mere behagelig salgsform efter mit hoved da man ikke føler sig presset til at købe (derfor skal der en god salgstale til lige i dette tilfælde).

HUSK HUSK! Der er specielle regler om opsøgende salg. som også kan findes på nettet. lige præcis hvor kan jeg desvære ikke oplyse da jeg har glemt linket, men hvis du er interesseret så har jeg et dokument liggende som indebærer nogle af disse oplysninger i.h.t. marketingsloven som jeg gerne vil sende dig (send PM hvis du ønsker dette)

Håber dette gav dig et indblik i hvad NetShop/Webshop/OnlineShops/Stores m.v. kræver.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:04
Hej Anders

Jeg tror du skal finde dine kunder på nettet og ikke via opsøgende salg til private, som iøvrige ikke er tilladt se http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/00/

Erhvervsdrivende er ikke omfattet af dørsalgsloven, så du må gerne opsøge en anden virksomhed.

Jeg bruger selv Google AdWords, men resultatet er begrænset.

Tænk iøvrigt på hvad dine kunder gerne vil se og opleve i din (net)forretning.

vh Henrik

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:31

Gad du sende det du har liggen omkring marketingsloven til mig ?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 23:49

Hej du

Jeg vil lige sige jeg er 15 år. det med alderne er lige maget. Er ved at lave en onlige webshop. Føre solg jeg over dba og alle dem der nu er jeg ned at lave en webshop. Hjemmesiden hedder http://cool-shopinge.com/

Den har koste 400 en til vider

300 i hoting

100kr til opbygninge

[Jeg ved godt det med logoet det bliver lavet om :P]

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)