Vi vil gerne høre jeres ærlige mening og kommentarer til vores webshop aDogDream.dk F.eks: Kender I evt. firmaer der foretager analyse af webshops? |
Tror den er nede lige pt. - Kan i hvert fald ikke komme ind på den.
Vi vil gerne høre jeres ærlige mening og kommentarer til vores webshop aDogDream.dk F.eks: Kender I evt. firmaer der foretager analyse af webshops? |
Tror den er nede lige pt. - Kan i hvert fald ikke komme ind på den. |
Det skulle den ikke være. Vil du teste igen? |
Hmm, jeg kan stadig ikke komme ind på den. Har prøvet med adogdream.dk og www.adogdream.dk samt direkte fra Google. Jeg får denne fejl: Connection refused: www.adogdream.dk:80 |
Den virker fint her - og jeg synes, at siden ser godt ud! Overskuelig og med relevante varer indenfor nichen er det, jeg umiddelbart tænker ved første øjekast. |
Nuværende projekt: Juicing.dk
Jeg har selv hund, så kan give lidt feedback som forbruger Når man klikker ind på de forskellige produkter, er der beskrivelse og information om produktet. Jeg ville gerne se hvor tingene er produceret, eks. under information. Jeg har hørt så meget skidt om dyrefoder, godbider og legetøj produceret i Kina, at jeg aldrig køber kinesiske produkter til min hund. Kan jeg ikke se hvor det kommer fra, køber jeg det ikke. I de dyreforretninger jeg handler i, kan jeg altid se om det er lavet i Kina. En af forretningerne har droppet de fleste af de produkter de havde, som var produceret i Kina, fordi forbrugerne ikke ville købe dem. Om det bare er en lokal trend ved jeg ikke... Mvh Carsten |
Tak Carsten, |