Jeg har planer om at starte en webshop med et letomsætlig hverdagsprodukt i mange varianter. Der er tale om et produkt som de fleste mennesker bruger og som specielt vil tiltale mange børnefamilier, er nem at bruge og som alle har råd til. Det er rimelig nyt i Danmark og derfor mulighed for succes hvis det bliver markedsført rigtigt. Jeg har kontakt med den danske importør omkring forhandling. Der er planer om både salg af produkterne enkeltvis og som månedsabonnement.
Lidt om mig:
Jeg har 20 års erfaring som iværksætter og har erfaring med markedsføring, salg og ideudvikling. Har været med til at starte et
par webshops op samt hjulpet til med markedsføring af flere firmaer.
Hvad jeg søger:
Jeg søger en som har erfaring med opsætning af webshop samt vedligeholdelse om som har lyst til at være med til gøre projektet til en succes.
Jeg forventer at vi til at starte med hver investerer mellem 2000 og 5000 til webshop, varelager m.m. samt den tid der skal til for at få succes. Dette er ikke et af de mange "jeg har en ide og du laver al arbejdet" projekter for skal det blive en succes kræver det selvfølgelig en indsats fra os begge.
Da produktet er nemt at bruge og noget man bruger hver dag er der store muligheder. Produktet henvender sig til alle aldersgrupper og da der er over 30 varianter er der noget for enhver smag.
Jeg har erfaring med salg og markedsføring både online og offline, samt planlægning fra de projekter, jeg efterhånden har været involveret i. Jeg har desværre ikke den store erfaring med at opbygge en webshop endnu, så derfor jeg søger en partner, der ved noget om dette. Jeg har den holdning, at man skal koncentrere sig om det man er god til og overlade det man ikke er så god til, til andre. Jeg kunne selvfølgelig bare betale en for at lave webshoppen og vedligeholde den, men vil hellere finde en partner. Så kan vi fokusere på det vi hver især er gode til og samtidig hjælpe hinanden med gode ideer.
Jeg har erfaring med salg og markedsføring både online og offline, samt planlægning fra de projekter, jeg efterhånden har været involveret i. Jeg har desværre ikke den store erfaring med at opbygge en webshop endnu, så derfor jeg søger en partner, der ved noget om dette. Jeg har den holdning, at man skal koncentrere sig om det man er god til og overlade det man ikke er så god til, til andre. Jeg kunne selvfølgelig bare betale en for at lave webshoppen og vedligeholde den, men vil hellere finde en partner. Så kan vi fokusere på det vi hver især er gode til og samtidig hjælpe hinanden med gode ideer.