Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp tak!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har siden jeg var barn, gået med drømmen om at være iværksætter. Nu har jeg så en hobby, nemlig e-cigaretter. Jeg har fint styr, på hvordan man tjekker markedet, for vækst osv. Jeg kan også selv lave hjemmesider og alt det, så på den måde vil der ikke være noget problem i at få lavet det gratis. Mit problemer, lægger i jeg simpelthen ikke ved hvordan jeg skal skaffe penge til opstart? Dette skal kører som en web shop, i starten og så må vi se hvordan det går. Jeg er med på, at det at starte en virksomhed ikke er = masser af penge, og dette er jeg fuldt ud forstået med. Jeg vil bare gerne lave det jeg drømmer om. Men tænkte på om i havde en ide til hvordan man fik fat i penge til opstart?

Mvh Frederik Kamph

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:22

frederikkamph:
Men tænkte på om i havde en ide til hvordan man fik fat i penge til opstart?

Det er sådan set ret enkelt.

Har du en opsparing bruger du den. Har du et job sparer du op af lønnen. Har du hverken opsparing eller job, får du dig et job og sparer op.

Alternativt forsøger du at få et banklån, men det fraråder jeg som udgangspunkt.

Mvh Carsten

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 00:27

Kapital behøver jo ikke være mere end et par tusinde kroner, hvis du selv kan klare kodning af webshop og så videre. Er i så fald udelukkende betalingssystem og noget varelager du skal have hjem :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 19. Feb 15
Skrevet kl. 00:28

Tak for dit svar! Yes

Jeg har været rimlig enig med mig selv om, at jeg altid ville prøve og gå uden om et banklån. Jeg har dog ingen opsparing. Da jeg er ved og blive 18, er det ikke mange penge der kommer ind på kontoen. 

Mvh Frederik

Tilmeldt 19. Feb 15
Skrevet kl. 00:30

Betalingsystem ville jeg bruge paypal, så det også gratis! Det er bare det med varelager jeg simpelthen ikke kan se hvordan jeg skal få råd til! Sad Og jeg er rimlig sikker på jeg kan få denne virksomhed til at løbe rundt, da jeg har tjekket diverse tal, og det virker til at være et sundt marked. Ydermere er det ikke et marked hvor det svært at finde leverandøre. :)

Mvh Frederik

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 00:34

frederikkamph:

Betalingsystem ville jeg bruge paypal, så det også gratis! Det er bare det med varelager jeg simpelthen ikke kan se hvordan jeg skal få råd til! Sad Og jeg er rimlig sikker på jeg kan få denne virksomhed til at løbe rundt, da jeg har tjekket diverse tal, og det virker til at være et sundt marked. Ydermere er det ikke et marked hvor det svært at finde leverandøre. :)

Mvh Frederik

Jeg er selv så tæt på din alder man kan komme og det må altså kunne lade sig gøre for dig at finde 1000-2000 kroner til et varelager (formoder du bor hjemme). Derudover ville jeg med det samme droppe idéen om udelukkende at bruge paypal, da måske 70% af danskerne (har ingen idé om tallene, rent gætværk), aldrig har rørt paypal.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 19. Feb 15
Skrevet kl. 00:37

Min målgruppe, kender alle mere eller mindre til paypal Yes. Men 1000-2000 kroner? Det rækker da ikke til et særligt stort varelager? Surprise

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 00:41

frederikkamph:

Min målgruppe, kender alle mere eller mindre til paypal Yes. Men 1000-2000 kroner? Det rækker da ikke til et særligt stort varelager? Surprise

Jeg ved ikke hvad det konkret er for nogle varer du ønsker at sælge, men E-cigaretter er populære at sælge, hvormed leverandørerne højst sandsynligt er ganske klare på at sælge dig 10-15 stk. af det samme produkt med henblik på flere senere.

I min optik er der ingen grund til at kaste dig ud i femcifrede beløb, før du aner om du kan afsætte noget.

Tilmeldt 19. Feb 15
Skrevet kl. 01:23

Jeg havde regnet med det ville koste mig omkring de 30.000? Surprise

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 01:27

frederikkamph:

Jeg havde regnet med det ville koste mig omkring de 30.000? Surprise

Kommer jo an på hvor meget du har tænkt dig at købe hjem.. Synes bare du skal kaste dig ud i at skrive med nogle leverandører, jeg ved ingenting :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)