Hej alle.
Jeg har siden jeg var barn, gået med drømmen om at være iværksætter. Nu har jeg så en hobby, nemlig e-cigaretter. Jeg har fint styr, på hvordan man tjekker markedet, for vækst osv. Jeg kan også selv lave hjemmesider og alt det, så på den måde vil der ikke være noget problem i at få lavet det gratis. Mit problemer, lægger i jeg simpelthen ikke ved hvordan jeg skal skaffe penge til opstart? Dette skal kører som en web shop, i starten og så må vi se hvordan det går. Jeg er med på, at det at starte en virksomhed ikke er = masser af penge, og dette er jeg fuldt ud forstået med. Jeg vil bare gerne lave det jeg drømmer om. Men tænkte på om i havde en ide til hvordan man fik fat i penge til opstart? Mvh Frederik Kamph |
frederikkamph:Men tænkte på om i havde en ide til hvordan man fik fat i penge til opstart?
Det er sådan set ret enkelt.
Har du en opsparing bruger du den. Har du et job sparer du op af lønnen. Har du hverken opsparing eller job, får du dig et job og sparer op.
Alternativt forsøger du at få et banklån, men det fraråder jeg som udgangspunkt.
Mvh Carsten