Jeg ville som aktiv smartphonebruger og webmand klart anbefale dig at få lavet en mobilversion. De to shop er bestemt ikke brugervenlige derfra. Nu hvor de er så simpel behøver det ikke at være raketvidenskab at lave dem i responsive.
Design rigtig flot selv om jeg aldrig køber på sådanne side. Det er der så heldigvis andre som gør
En kæmpe fejl anno 2015 Siderne er gammeldags og ikke responsive. Du mister milevis af trafik på den konto.
Dog syntes jeg om selve opsætningen på alt andet, Igen du ville ikke få køb fra mig da sådanne sider for mig minder mest om en reklameside men du skal alligevel have plus for designet
Super fed idé, jeg elsker one-page webshops. Dog, ville jeg aldrig købe fra dem. Du kender godt alle de sider såsom "Du har vundet et valgfrit Apple-produkt!" osv. Jeg synes faktisk lidt at det ligner en som dem. Den timer i toppen, og så bryder jeg mig generelt ikke om designet - men idéen ser jeg stor mulighed i, og jeg er sikker på at du kan tjene en masse penge.
Jeg synes dog at du som udgangspunkt skal have fat i et nyt design, og så huske at få den lavet optimeret til mobil. Du mister ufattelig meget trafik hvis ikke du er mobilvenlig, efter Googles nyeste opdatering.
Hvis du vil have at jeg skal hjælpe dig med opsætningen af hjemmeside osv, så skriv en e-mail til mig på christian@timoprint.net, er sikker på at vi kan finde ud af noget. :-)
Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com