Hej jeg har lige et spørgsmål omkring noget web halløj, faktisk vil jeg bare lige have dig til at sige om du kan bedømme om der er en server nede eller hvad ud fra noget.. men pm mig lige da jeg ikke kan smide link.
Det kan du ganske givet også, hvis din leverandør ikke overholder den oppetid der står beskrevet i din kontrakt
Har lige tjekket deres betingelser og der står XXXXX er ikke forpligtet til at overholde specifikke oppetider, medmindre der er lavet særskilt aftale om dette. Så selvom de har været nede hele 5 gange på 7 dage, så kan jeg ikke gøre noget ved det ud over at skifte og så se de par tusinde vi har betalt som væk. (det værste er næsten af vi ikke engang har lanceret vores side så der har kun været trafik fra mig og 4 andre.) Så det er ikke meget hosting vi har fået.
Har lige tjekket deres betingelser og der står XXXXX er ikke forpligtet til at overholde specifikke oppetider, medmindre der er lavet særskilt aftale om dette. Så selvom de har været nede hele 5 gange på 7 dage, så kan jeg ikke gøre noget ved det ud over at skifte og så se de par tusinde vi har betalt som væk. (det værste er næsten af vi ikke engang har lanceret vores side så der har kun været trafik fra mig og 4 andre.) Så det er ikke meget hosting vi har fået.
Noget kunne tyde på, at der ligger et andet site på samme server som får serveren til at gå i knæ, men din host burde da kunne se hvilket site der er synderen?