Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny portal for kunder og Leverandører.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tænker lidt i en portal, hvor kunder kan indtaste opgaver og så kan leverandører byde på opgaverne.

Ved godt at der eksisterer mange portaler af den slags, men ikke for den branche jeg gerne vil lave den for.

Findes der et færdigsystem som man kan sætte op, uden de store programmør færdigheder ?

Jeg vil også gerne lave et samarbejde, med fælles eje af virksomheden, med en potentiel programmør, som vil bygge portalen og være med til at drive den.

Kom frisk.

Mvh

Henrik KJ

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du lavede vidst det præcis samme indlæg i går som blev lukket af en moderator - så måske det ikke var så hensigtsmæssig at lave en det præcis samme igen?

Om ikke andet så tror jeg ikke de findes nogen færdige løsninger til dette - men du vil med mange forskellige CMS, addons og færdigheder kunne lave alle former for systemer. Det kræver dog en vis erfaring.

Tror desværre ikke du finder en udvikler der har interesse i at lave det gratis for at få en andel af det. Han/hun kunne blot selv lave det så og have 100% andel i det. Hvis du dog har intentioner om at smide kapital i det til markedsføring - eksempelvis 100.000, så er det måske en anden snak for en potentiel samarbejdspartner.

Om ikke andet, hvis ud vil finde en partner - så skal du give denne person noget værdi i det DU kan tilbyde udover gode idéer.

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der stod den var oprettet i en forkert kategori.
Så derfor har jeg oprettet den i en anden kategori.

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu det lyder interessant. Det afgørende er naturligvis hvilken branche har du kig på?

VH Rasmus

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget jeg vil ud med lige pt. Men det er en overset branche...

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Men så er det jo svært at vide og man kunne have lyst til at arbejde sammen med dig :-) Hvis du har kig på noget i den retning jeg gætter på, så synes jeg dog ideen er interessant. Jeg er 43 år gammel og har en baggrund som både softwareudvikler og produktchef.

Send mig en privat besked hvis du vil snakke.

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu færdiggjort den primære hjemmeside, men mangler stadig nogle key funktioner, såsom login af nye medlemmer og lign. Plus kode generator til diverse sider, som kræver at man er registreret. 

Her er jeg ikke så skarp.

Så søger stadig efter en som gerne vil være medejer af projektet og bygge det videre.

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kraak Jessen:
Har nu færdiggjort den primære hjemmeside

Hvilket cms-system er hjemmesiden lavet i?

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Www.wix.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)