Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify, Wannafind webshop løsninger...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

... er jo rigtig smarte, da man få alt-i-en kinda webshopløsning - men er det ikke også det dyreste i længden? 

Så vidt jeg kan forstå, så får man self betalingsløsning, support, webhosting osv i en pakke, men hvis jeg skal betale fx 399 om måneden, så bliver det da en pokkers dyr webshop i længden? Surprise

Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg kender kun Shopify, så lad os koncentere os om den.. 

Shopify er super for den lille spiller, som har brug for et springbræt til at komme igang. Det du sparer i penge, betaler du i tid. Men det løber som du selv påpeger op i længden. Men de ting som du betaler hos Shopify skal du også betale andre steder; hosting, betalingsgateway, support og webhostning. Shopify har blot samlet det hele.

Læs mere her: http://macating.dk/blog/fordele-og-ulemper-ved-shopify/

Jeg ville anbefale dig at få lavet en hjemmeside fra bunden af - af nogle proffer. Tit giver det rigtig god mening - og en digitale profil skal man ikke spare alt for meget på. Det kan ens kunder godt se ;0)

Ha' en dejlig dag!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger i høj grad af hvor teknisk anlagt du er. Hvis du aligevel ikke selv kan hitte ud af at rette og tilpasse en open source webshop, får du løbende brug for en programmør til at vedligeholde og tilpasse din shop, hvilket hurtigt kan blive dyrt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lundgaard:

Det afhænger i høj grad af hvor teknisk anlagt du er. Hvis du aligevel ikke selv kan hitte ud af at rette og tilpasse en open source webshop, får du løbende brug for en programmør til at vedligeholde og tilpasse din shop, hvilket hurtigt kan blive dyrt.



I et hus som du har købt og betalt kan du lave om som det passer dig.
En lejlighed kan du ikke og bliver nødt til at bruge de rammer som er sat.

Sådan er det også med shops,
Eneste forskel på de 2 ting er at du ikke kan købe et hus for det samme som du skal betale om året for en lejlighed.
Det kan du med en shop...
Altså du kan eje din helt egne shop for det samme som du betaler om året i leje på en leje shop.

Derfor giver dit argument ikke mening med mindre du ligefrem elsker at bo i lejlighed.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)