Jeg har efter et par måneder stirret mig blind på min personlige side, og har derfor lanceret HELT NY med splinter nye tekster, som faktisk samtidig er på engelsk fremfor dansk.
Jeg har prøvet at udføre lidt forskellige ''moves'' på siden og været enorm kreativ.
Må jeg høre din mening om siden - gerne 1/10 om designet og 1/10 om tekster. Så vil jeg blive ENORM GLAD!
Jeg ville gøre load af dine små knapper (dem der kommer fra siderne), mere hurtigt. Måske så det tager 66% af den tid det gør nu. Derudover måske en lidt større tekststørrelse eller anden skrifttype. har det generelt svært med mange teksttyper og ved at jeg ikke er den eneste.. Så enten større eller anden.
Måske også en bedre markering af menuen, når man ikke klikker på noget i den.
Ellers kan jeg rigtig godt lidt konceptet :)
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
"Marketing has become integral to the web experience. With millions of sites on the web, and more going live each day, you have to find a way to stand out in the crowd or your site will not reach its intended audience."
Det er den første tekst jeg stødte på, og har valgt ikke at bruge mere tid på din side. At du skulle have forfattet nøjagtigt det samme og tilmed undladt at undersøge, og det du havde skrevet, lænede sig for meget op af en anden persons tekst, vil de fleste nok antage er mindre sandsynligt, end at du blot havde copy pasted.
Siden er flot, men efter at have brugt 10-15 min på den, må jeg indrømme jeg ikke ved hvad du sælger? Jeg er ikke hel dårlig til engelsk, men hellere ikke helt super, derfor, som dansk kunde, har du sat mig af og havde jeg ikke været på besøg fra Amino af, var jeg nok smuttet efter 2 min.
har INGEN ide om hvad dette betyder f.eks.
Løbende marketing campaigner til den rette tid er vigtigt for at fange dine kunder - det er sikkert rigtigt :) Aner ikke hvordan du tilbyder at fange mine kunder
//Citat
Timely
Running marketing campaigns in the right time to capture your audience is crucial.
//Citat
De 2x3 cirkler der kommer ind fra siden er sindssyg træls :) Scrollede ned og liiiige som man kommer forbi, kommer 3 cirkler ind fra siden. Nå stop, lidt op, læs noget på engelsk jeg ikke helt forstod. Fint videre ned ... argghh så kommer der lige 3 mere, som jeg igen skal stoppe op for og scrolle op igen for at læse/se
Effekten er fed, men måske ikke lige der ;)
Selve siden 5/10 tekster 3/10
Det var lige mine input, håber de kan bruges :) sig endelig til, hvis der er noget jeg skal uddybe