Hej Jeg vil høre om der er nogle programmøre, der kan give mig en overslagspris på en opgave, som jeg meget gerne sender pr. PM, hvis det har interesse. Opgaven er seriøs, og jeg er seriøs. Det er et spørgsmål om tid, før programmet/siden skal udvikles, så hvis du kommer med et overvejet overslag, er du også med i opgaveløsningen, når jeg kommer dertil. Hvis du endvidere samarbejder med en fornuftig WP-mand der kan skabe en præsentabel brugerflade, er det jo kun et plus, da programmet i sidste ende skal benyttes af en del forskellige brugere. Pt. arbejder jeg på forretningsudviklingen, og har derfor brug for et fingerpeg på investeringsniveauet til den tekniske del. Jeg tillader mig at bumpe tråden om et par dage, hvis der er få eller ingen der har henvendt sig. (OBS! Opgaven er overkommelig) |
Næste gang du kommer ind i et supermarked, så prøv følgende:
1) Luk øjnene og gå 10 skridt frem
2) Lav mindst 3 piruetter
3) Peg i en retning uden at åbne øjnene
4) Fortæl os nu en realistisk pris, som du vil give for den vare du peger på
5) Åben øjnene igen, og betragt varen
Når du har gennemført ovenstående, så ved du ca. hvad du beder programmører om at gøre :) Jeg er godt klar over, at du gerne uddyber i en PM, men når der jævnligt dukker opslag som dit op, hvordan kan en programmør så vide, at det ikke er tidspilde at skrive til dig? At du rent faktisk har tænkt dig nogle konkrete tanker omkring projektet og udformningen, og at du ikke blot er den 10. der lige skal have lavet en ny version af dba.dk ?
Kom - som minimum - med nogle lidt mere overordnede retningslinjer for projektet, så folk ved hvad det handler om. Det hjælper ikke meget, at du vurderer det til at være et overkommeligt projekt, for vi ser nok nogle andre problemstillinger end dig.
Hvis du ikke oplyser noget om dit projekt, vil du næsten med garanti kun få tilbud fra de mest hungrende studerende, der kun lige har lært at kode deres første hjemmeside. De seriøse programmører får du næppe med på vognen.
God jagt!