Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bannerreklamer mm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at konstruere et web-site, som kan levere en onlineservice. Det er til det internationale marked. Jeg kunne tænke mig at have et antal bannerreklamer (og lignende) på web-sitet, og jeg har en god fornemmelse hvilke firmaer, som med fordel kunne have bannerreklamer på web-sitet. Lad os som eksempel sige, at det er et web-site som landmænd kunne have en interesse i. Her ville jeg vælge en række firmaer som producerede landsbrugsmaskiner (fx John Deerer), samt firmaer som producererer ukrudt-gifte (stadig kun et eksempel). Hvis man anvender Google's reklamer, så har man ikke 100% styr på hvilke reklamer som bliver vist, eller så har man for få at vælge i mellem. Mit spørgsmål er følgende: Hvor kan man skaffe bannerreklamer, som man selv kan udvælge ?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41

Hej

Er det annoncører du leder efter eller ?

Tilmeldt 28. May 07
Skrevet kl. 16:51
Det er det ikke. Det er mere en kilde til annoncører, samt deres bannerereklamer. Fx i tilfældet med landbrugsmaskiner, så kunne det være interessant et antal reklamer fra John Deere vedr. mejetærskere, men ikke deres slåmaskiner. Det skal være sådan, jeg kan udvælge de bannere, som jeg synes er interessante, som falder naturligt ind i web-sitet.
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:08

Det du søger er bl.a. http://www.partner-ads.com/dk/

Der findes en del af den slags services.  

Jeg har ikke haft særlig stor succes med dem, så det er ikke en anbefaling.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 28. May 07
Skrevet kl. 18:44

Hej BannerSalg.dk

Ja, det er det. Blot er jeg interesseret i en international (USA, tyskland eller lignende)...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)