Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til nyt stort Franchiseconcept!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg har fået forhandlet mig frem til et master franchise for en stor fastfood kæde i usa. Problemet ligger i at jeg ikke har de 1.300.000kr som det kræves i net worth. Jeg er villig til et 50/50 partnerskab, hvis der er en investor der vil gå med i projektet. Jeg er kommet så langt i mine forhandlinger at det eneste jeg mangler er pengene. Kæden vil allerede kunne være oppe at køre starten - medio næste år. Det her er en rigtig god investering da der kommer penge ind på hhv. sub franchises + div. royalties på de butikker der bliver franchiset ud til andre. Hilsen David
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 13:01

hvad er det for en kæde?

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15
Jeg kan ikke fortælle hvilken kæde det, i hvert fald ikke før kontrakten er underskrevet. Jeg kan dog fortælle at det er en madkæde. Dette er et super koncept! Med rigtig stor intjenings mulighed.
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:39

Kunne du fortælle lidt om dig selv?

Du er ganske anonym herinde, og så er det lidt svært at få tillid til dig.

gerne fortæl lidt om dig selv.

Ved godt jeg måske ikke har fortalt så meget om mig selv, men jeg leder selvfølgelig heller ikke efter 1.3 millioner...

Og så må du gerne fortælle en smule mere om konceptet, selvom du siger du ikke kan.

Bare en lille smule mere information ville være velkomment.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54
Jeg er 23 og jeg har pt. eget firma. Men har dog ikke de penge der skal til for at kunne starte det franchise eventyr som jeg gerne vil. grunden til at jeg er anonym herinde er nok at jeg lige har oprettet mig idag. Som jeg har skrevet er dette et mad franchise, det er meget sund mad. Meget bedre end hvad der findes på det danske marked nu. jeg søger kun seriøse henvendelser. Hvis du er interesseret i at høre mere så send mig en mail på davidhmelby@gmail.com så tager vi den derfra. Men konceptet er enkelt, det er et franchise koncept. Det at det er et master franchise betyder at jeg har eneretten til franchiset i hele DK.
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 14:24

Hvis du har master franchisen i dk, og du derved har eneretten, hvorfor vil du så ikke fortælle mere?

Folk kan jo ikke stjæle ideen når du har eneretten.?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31
Jeg er blevet tilbydt master franchiset, men for at kunne få det skal jeg have adgang til en privat formue på ca. 1.300.000kr. Det er der hvor manglen er. Så jeg har endnu ikke eneretten men er dog blevet det tilbudt efter en del forhandlinger.
Fra København
Tilmeldt 26. Apr 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:44

Jeg vil gerne være ærlig overfor dig. Du er 23 hvilket er kæmpe minus i de flestes øjne og desuden er du ikke kendt hverken herinde eller i erhvervslivet. Disse to faktorer betyder stor risiko da du ingen credit har i erhvervslivet (især når det er millionbeløb det drejer sig om).

Hvis du påstår du har erfaring og desuden skriver du, at du ejer et firma. Så burde 1.300.000 kr. ikke være et problem.

For ser du jeg er selv næsten 23 år jeg er Sales Manager for tre virksomheder. To af Dem er jeg ejer, den ene ligger i kbh og den anden i malmö (De omsættter i alt for lidt over 5 millioner hvis man gange det op på årsbasis, desuden er de kun næsten tre måneder gamle). Den sidste virksomhed er ikke min men det er et rengøringsselskab i københavn, hvor ejer har aftalt en omstruktrurering med mig og hvis det giver pote (hvilke det er godt på vej til) bliver jeg 50% medejer. Hvis vi ser samlede på det er jeg Holding ejer til sommer, hvor det kun (knokler som fanden, får sovet to tre timer om dagen og ingen weekend til mig eller ferie, jul og 1.januar) har taget mig ni måneder i alt at opnå dette.

Mit råd er START FRA NUL og byg det derefter op. Det kan lade sig gøre, bare tag mig som et eksempel. Så senere når du har credit, netværk og kapital kan du drage dig ud i franchise-eventyr. Bare rolig franchise vil altid eksistere, så længe folk kun er havlhjertet selvstændige og ikke tør tage springet fuldt ud (100% ansvar = 100% risiko-chance). Desuden er du klar over hvad det kræver at styre et franchise-koncept. Skab noget erfaring og tro mig når jeg siger det, for selvom jeg er langt i forhold til min alder er jeg stadig en grønskolling i erhvervslivet (husk en nyere vin kan sagtens være bedre end mange andre nyere vine, men som regel er ældre vine meget bedre)

Held og lykke med projektet.

PS. Jeg søgte ligesom dig om franchising, bare af starbucks (de ville have 50 mio i garanti), jeg er kommet videre siden og har opdaget at franchising ikke bare er forretning for en mand, men for større virksomheder der har brug økonomisk tilgang af pengestrøm.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 18:59

Hej

Vil du ikke fortælle lidt mere om hvad det er du har bygget op og hvorledes du har gjort det, da jeg synes at det lyder spændende.

mvh

nuser43

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)