Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webhosting firma til meget tung webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har brug for et godt råd, da jeg står og skal skifte fra webhosting.dk til et nyt webhosting firma.. Den eneste grund er at min side er alt for tung og derfor har jeg brug for en ny webhosting udbyder. 

Hvem bruger I til jeres tungere webshops? Jeg er blevet anbefalet Meebox, men har også hørt skidt om dem fra venner, så jeg er lidt i syv sind når det angår dem. Er der nogen, som har en tungere webshop, der kan anbefale eksempelvis Meebox?

Mvh Emil

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale meebox. Har selv brugt dem i flere år og er ganske godt tilfreds og vil ikke skifte til andre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Ja, der har været lidt problemer, men jeg mener, at vi er kommet godt udover det og tilbage på rette spor! Hvis nogen af dine venner stadig føler, at der er noget, som ikke er, som det skal være, må du endelig opfordre dem til at tage kontakt. Vi har allerede forsøgt at nå ud til alle, men håndterer selvfølgelig alle henvendelser, som kommer ind. 
Jeg synes, at du skal prøve at kontakte os på hej@meebox.net så vil en fra vores salgsteam se på, om ikke vi kan hjælpe dig. Hvis vi mener, at opgaven er for stor, eller der er andet som gør, at vi ikke kan hjælpe dig, siger vi selvfølgelig til! Det handler for os ikke om bare at sælge "en" løsning, men om at sælge den rigtige løsning. Ved henvendelse kan vi samtidig referere til andre lignende kunder, som allerede ligger hos os.

God dag :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville aldrig vælge Meebox igen, dårligste support da der opstod problemer. Bruger selv Unoeuro nu, og det fungerer fint og hurtig og god support. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

pl40:

Ville aldrig vælge Meebox igen, dårligste support da der opstod problemer. 

Jeg kan ikke, udfra det du skriver her, se hvem du er. Jeg beklager, hvis du ikke har fået den support, du skulle have. Det er selvfølgelig ikke godt nok! Hvis der stadig er et udestående eller noget, som mangler at komme styr på, så skriv endelig - så kommer der styr på det. 

God dag.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg tror måske du har skrevet et svar på en lign. tråd på faecbook engang for en uges tid siden. Der sagde du at I gerne ville hjælpe med at flytte min side fra webhosting.dk til meebox.. Jeg blev lidt overrasket da jeg fik at vide at I så skulle have 1000kr i TIMEN for at udføre dette stykke arbejde.

Jeg skifter til meebox i dag hvis du giver en gratis flytning - og jeg køber naturligvis den største pakke I har :) Hvad siger du til det?

Emil

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Det var nok en kollega som skrev derinde :-)

Det er helt korrekt, at hvis en af vores teknikere skal flytte dit website hen til os, for dig, så koster det kr. 800 /t eksl. moms. Flytning af dit website er ikke en del af prisen for et webhotel. Der er dog den undtagelse, at hvis din nuv. udbyder også anvender cPanel, kan vi gøre det gratis. Det ved jeg dog, at webhosting.dk ikke gør. 

Prisen for webhotellet dækker det, som følger med det enkelte webhotel, derfor giver det selvfølgelig også kun mening at større webhoteller er dyrere. Desværre ændrer det ikke på, hvis vi skal afsætte en tekniker til at flytte dit website fra A til B. Så er det en ydelse, som ligger udover. Jeg håber, det giver mening - ellers sig til, så uddyber jeg gerne om nødvendigt. Hvis du gerne vil have en fast pris, så kontakt os på hej@meebox.net så vender vores salgsteam tilbage i morgen med et tilbud. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Frølund:

Hej Anders,

Jeg tror måske du har skrevet et svar på en lign. tråd på faecbook engang for en uges tid siden. Der sagde du at I gerne ville hjælpe med at flytte min side fra webhosting.dk til meebox.. Jeg blev lidt overrasket da jeg fik at vide at I så skulle have 1000kr i TIMEN for at udføre dette stykke arbejde.

Jeg skifter til meebox i dag hvis du giver en gratis flytning - og jeg køber naturligvis den største pakke I har :) Hvad siger du til det?

Emil

Jeg tror jeg kan hjælpe dig med at finde en programmør der kan flytte det for 625 kr. ink moms, hvis det har interesse. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve os www.redhost.dk - vi har det vildeste gear bag (4ghz cpu performance, SSD SAN m.v.) - skriv at jeg har lovet dig gratis flytning så får du det :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Hvilket shopsystem er det?
Jeg kan muligvis hjælpe dig med en god stabil host som kan testes inden.
Skal dog lige høre hvilket et system du bruger.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)